[Spiel] I'm with stupid

Benutzeravatar
MetalZH
Beiträge: 2689
Registriert: 05.01.16 @ 16:44
Wohnort: K5

Re: [Spiel] I'm with stupid

Beitragvon MetalZH » 10.09.19 @ 8:32

Jea hat geschrieben:
MetalZH hat geschrieben:
Hesch du denn irgendwelchi Ambitione i dem Spiel? Ich frög nume will dini Antworte teils nöd so würked. ;-)

Ich han "Who Knows" vom Hendrix glaub öppe 20 Jahr nüme ghört gha und denn churz müese widr drilose zum wüsse welles Lied das überhaupt isch...

Aber ich finds wükli schön, wenn es paar Lüt ehrlichi Antworte gebed. So wie i dere Rundi grad öpper zum schwizerdütsche Wort. Das sind denn ebe die "Sieger der Herzen"! XD


muahahaaa :) ich und ambitione? nei! wänn mini letschte rundene aluegsch, seit das glaub alles, aber bin immerhin nüm letschte gsi (bis jetzt glaub nonie!) immerhin öppis. :D und ja, mängisch hani null plan wie du merksch und säg eifach was... isch wie im richtige läbe, da schwätzts amigs au eifach :D hihi.

oder andersch gseit, ich machs wie dä fcz und red mir ii, dass alles super und guet isch und das scho no chunt, irgendwänn :D

Dave hat geschrieben:Ich wette dasi die Rundi die rot Laterne fass!

sorry, die isch scho vergäh :p


Sehr e gueti Istellig, de FCZ vom FCZForum also... XD

Ich lieb dini Antworte, au hüt widr! Die sind für mich als Host eifach spannender als die berechnende Antworte wo möglichst vill Pünkt gebed. Ich gib die selber zwar au amig solang i no Chance ufde Chübel han... Abr derigi wie die vo dir sind ebe s'Salz ide IWS-Suppe! :)
We are Motörhead. And we play Rock'n'Roll.

Benutzeravatar
Anulu
Beiträge: 870
Registriert: 23.03.08 @ 14:08
Wohnort: Zürich

Re: [Spiel] I'm with stupid

Beitragvon Anulu » 10.09.19 @ 9:01

die Rundi isch ganz schwer, da bini gspanne :D
Hast du Feuerschweif am Heck, spült das Wasser alles weg.

-Alte sizilianische Bauernweisheit!

chnobli
Verlorener Sohn
Beiträge: 6414
Registriert: 04.09.08 @ 15:53

Re: [Spiel] I'm with stupid

Beitragvon chnobli » 10.09.19 @ 9:11

MetalZH hat geschrieben:Die sind für mich als Host eifach spannender als die berechnende Antworte wo möglichst vill Pünkt gebed.


Ich tippe amigs die realistische Antworte i, luegs namal a und tuen denn immer 2-3 i dummi antworte abändere. so wirdi nöd letschte, han aber trotzdem spass :D
spitzkicker hat geschrieben:Stellt euch vor, das Unglaubliche passiert und wir siegen in Sion. Dann müsste die Konsequenz sein: Jede Woche muss einer heiraten, ein Viertel des Teams muss dabei sein, der Rest bestreitet ein Testspiel gegen eine Bundesligamannschaft.

Benutzeravatar
MetalZH
Beiträge: 2689
Registriert: 05.01.16 @ 16:44
Wohnort: K5

Re: [Spiel] I'm with stupid

Beitragvon MetalZH » 10.09.19 @ 9:21

chnobli hat geschrieben:
MetalZH hat geschrieben:Die sind für mich als Host eifach spannender als die berechnende Antworte wo möglichst vill Pünkt gebed.


Ich tippe amigs die realistische Antworte i, luegs namal a und tuen denn immer 2-3 i dummi antworte abändere. so wirdi nöd letschte, han aber trotzdem spass :D


Ich gib mängisch die wahrschinlichsti Antwort nöd, will ich sonen Scheiss eifach nöd ufschribe WILL. Het mi scho mänge Platz gchoschtet, abr mer mues sine Prinzipie treu blibe! :)
We are Motörhead. And we play Rock'n'Roll.

Benutzeravatar
Jea
Beiträge: 3070
Registriert: 04.10.02 @ 11:08
Wohnort: Züri-City

Re: [Spiel] I'm with stupid

Beitragvon Jea » 10.09.19 @ 9:31

MetalZH hat geschrieben:
Sehr e gueti Istellig, de FCZ vom FCZForum also... XD

Ich lieb dini Antworte, au hüt widr! Die sind für mich als Host eifach spannender als die berechnende Antworte wo möglichst vill Pünkt gebed. Ich gib die selber zwar au amig solang i no Chance ufde Chübel han... Abr derigi wie die vo dir sind ebe s'Salz ide IWS-Suppe! :)



ja, chli spannig isch doch schön, nöd? :D

ebe, wichtig isch dä spass (hoffe aber, so dänkt dä fcz nöd... wobiii...... ) und dä hani, au mit mine antworte :D

und wänni d host chli chan unterhalte, isch ja schomal guet :)
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Benutzeravatar
Zhyrus
Beiträge: 9019
Registriert: 10.09.10 @ 13:49

Re: [Spiel] I'm with stupid

Beitragvon Zhyrus » 10.09.19 @ 9:49

Was isch denn das für e Iistellig? Sieg oder Sarg!
Krönu hat geschrieben: [Die] Beiträge von mir dienen definitiv nicht der Sachlichkeit und sind schon gar nicht geistreich, feinsinnig oder vernünftig!

Benutzeravatar
Jea
Beiträge: 3070
Registriert: 04.10.02 @ 11:08
Wohnort: Züri-City

Re: [Spiel] I'm with stupid

Beitragvon Jea » 10.09.19 @ 9:50

Zhyrus hat geschrieben:Was isch denn das für e Iistellig? Sieg oder Sarg!


:D dä mueni mir merke ;p
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Benutzeravatar
MetalZH
Beiträge: 2689
Registriert: 05.01.16 @ 16:44
Wohnort: K5

Re: [Spiel] I'm with stupid

Beitragvon MetalZH » 10.09.19 @ 17:54

Auswertung Season 31 / Runde 2

1. Dieser Film hat den besten Soundtrack aller Zeiten.
Pulp Fiction (7) / Fluch der Karibik, Titanic, Herr der Ringe (je 2) / Gladiator, Easy Rider, Yellow Submarine, Star Wars, Kill Bill, Indiana Jones, The Rock, Rocky, Spiel mir das Lied vom Tod, Taxi (je 1)

2. So viel würdest du in der Stadt Zürich maximal für die Wohnungsmiete bezahlen.
2000, 2500 (je 7) / 1500 (3) / 1800 (2) / 3000, 1896, 1600, 500 (je 1)

3. Nach dem Forum die zweite Internetseite, die du am Morgen öffnest.
20min (8) / FCZ (4) / Google, Tagi (je 3) / Facebook (2) / Bliick, WebWhatsApp, GCZ (!!) (je 1)

4. Ein wunderbares Wort auf Schweizerdeutsch.
Chuchichäschtli (6) / Schafseckel (3) / würsch (2) / bitzli, Bütschgi, Stärnefoifi, bäumig, nimmenismuul, chrömli, FCZ, Gopfertammi, Hundsvelochete, Letzigrund, Plagöri, Grüezi (je 1)

5. Dieser User von uns hat am ehesten ein Troll-Profil im Hoppers-Forum.
Don Ursulo, Kiyomasu (je 4) / Zhyrus, Krönu, nicht (je 2), dennisov, ouagi, Tamarasev, MetalZH, ted mosby, Charlie Brown, Maloney, Kodex-Meier, Sektor D (je 1)


Punkteverteilung in dieser Runde:
Sandman 30
Shorunmu 28
Hübe 25
Zhyrus 25
Dieter 25
ouagi 24
s'Efeu 21
Liquid 21
Antabus 20
Sektor D 19
schlachthofsau 18
Kiyomasu 17
ted mosby 15
So wie einst Real Madrid 15
eifachöppis 14
lapen 14
Anulu 14
chnobli 13
Maisbueb 11
Jea 10
Dave 9
neinei 9
Mr Mike 8


Rangliste nach der zweiten Runde:
1. Shorunmu 70
2. Hübe 60
2. Sandman 60
4. ted mosby 59
5. s'Efeu 55
5. ouagi 55
7. schlachthofsau 54
7. Zhyrus 54
9. So wie einst Real Madrid 51
10. eifachöppis 49
11. Antabus 47
12. Kiyomasu 46
13. Maisbueb 44
13. Liquid 44
15. Dave 42
16. lapen 41
16. Sektor D 41
16. Dieter 41
19. chnobli 35
20. Mr Mike 34
21. Anulu 33
22. Jea 19
23. neinei 9


Die neuen Fragen kommen wohl heute Abend noch, ich muss jetzt gleich losdüsen... Danke, dass ihr alle Antworten spätestens heute Nachmittag geschickt habt!
We are Motörhead. And we play Rock'n'Roll.

Benutzeravatar
Zhyrus
Beiträge: 9019
Registriert: 10.09.10 @ 13:49

Re: [Spiel] I'm with stupid

Beitragvon Zhyrus » 10.09.19 @ 17:59

MetalZH hat geschrieben:
4. Ein wunderbares Wort auf Schweizerdeutsch.
nimmenismuul

Muhahahaha! Es isch so wunderbar, drum singed mir nimmenismuul! ;)
Krönu hat geschrieben: [Die] Beiträge von mir dienen definitiv nicht der Sachlichkeit und sind schon gar nicht geistreich, feinsinnig oder vernünftig!

Benutzeravatar
neinei
Beiträge: 619
Registriert: 31.01.06 @ 17:46
Wohnort: Züri 8

Re: [Spiel] I'm with stupid

Beitragvon neinei » 10.09.19 @ 18:51

MetalZH hat geschrieben:23. neinei 9


En Istand nach Mass, haha! Hoi zäme übrigens.
Mitlese, wemmer selber tippt, isch eifach vill lustiger!
Officer Jon Baker: I'd like to nominate my partner, Frank Poncherello.


Zurück zu „Smalltalk“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Maisbueb, riot666 und 28 Gäste