Könnten Sie sich vorstellen mit dieser Person (m/w) intim zu werden?? (aka Würsch??)

Mr Mike
ADMIN
Re: Könnten Sie sich vorstellen mit dieser Person (m/w) intim zu werden?? (aka Würsch??)

Beitragvon Mr Mike » 05.09.19 @ 16:32

Jea hat geschrieben:lach, dänn bini dämfall immer am falsche ort gsi, wänn du schnäps offeriersch :D hehe... ja ebe, magsch dämfall nüm meh?

Ja chunsch mal, mit sind immer ziemli ide Mitti, denn giz au es Schnäpsli für dich... ;)) Und wer will nöd scho meh... :))

Jea hat geschrieben:Bild

siiiiie würdi definitiv au, Anna Veith

+1
«In Basel finde ich den Bahnhof sehr schön», sagt Hannu Tihinen bei der Begrüssung trocken. Der Journalist ist etwas verwirrt und der Finne grinst schelmisch: «…weil es dort einen direkten Zug nach Zürich gibt.»

ouagi

Re: Könnten Sie sich vorstellen mit dieser Person (m/w) intim zu werden?? (aka Würsch??)

Beitragvon ouagi » 05.09.19 @ 16:32

Titanium hat geschrieben:oder ganz eifach: Die wo uf de Suechi sind träged es Uswärts-Liibli

ganzgeili idee, jetz woni gad so eis gunne han. bin parat!

mues dänn eifach diheime pfritte hebe..

Jea

Beitragvon Jea » 05.09.19 @ 16:35

Titanium hat geschrieben:Chunntmer langsam da inne vor wie bi de Wikinger:

Jea und die starken Männer

sorry, jetzt hätts mi grad verbäsed!! :D

aber nei, wohl eher nöd!

Mr Mike hat geschrieben:Ja chunsch mal, mit sind immer ziemli ide Mitti, denn giz au es Schnäpsli für dich... ;)) Und wer will nöd scho meh... :))

muahaha... ja, bisch natürlich dä einzig mit schnaps! :D

naja, bi dinere ussag 1x härelah bini mir da nöd so sicher gsi, es söll ja au manne gäh, wo nöd so gern meh wännd... anschinend... irgendwo... und so.... :D oder ebe, nöd meh chönd...
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Mr Mike
ADMIN

Beitragvon Mr Mike » 05.09.19 @ 16:57

Jea hat geschrieben:muahaha... ja, bisch natürlich dä einzig mit schnaps! :D

rüefsch eifach luut MIIIKEEE.. wobi ich so gar nöd heisse... rüefsch FÄÄÄBEEE... ich JJJEEAA... findet ois scho :))
«In Basel finde ich den Bahnhof sehr schön», sagt Hannu Tihinen bei der Begrüssung trocken. Der Journalist ist etwas verwirrt und der Finne grinst schelmisch: «…weil es dort einen direkten Zug nach Zürich gibt.»

Glarona
ADMIN

Beitragvon Glarona » 05.09.19 @ 17:01

Jea hat geschrieben:
Los Tioz hat geschrieben:
Pro Forum-Romanze Yekini+Jea! Wie damals, wer isch mal am FCZ_maitli am nahstelle gsi?

bisch 10 minute nöd im forum, wird eim grad wieder öppis nachedichtet... :D
uuuuunglaublich! und sorry, muen eu enttüsche, nix mit Romanze ;)

aber so vo wäge euere Idee wäge Tinder, Dating oder was au immer... ich bin für speed-dating hinter dä sk, so ide pause... häsch 15 minute ziit und anstatt e glocke chönt mer e fakle näh... so häsch e faklelängi ziit zums gägenüber kännelerne und dänn chasch die zweit halbziit, wänn di nöd grad abschüssisch, entscheide, ob dich nacher nomal mitem öpperem wöttsch träffe oder nöd :D

Mr Mike hat geschrieben:Also bi ja au wieder Single... aber sueche tueni nöd... hoff da chunt wieder eini... womer denn au wieder für de FCZ begeistere chan... oder scho isch... aber ide SK häts halt scho eher chli jungs Gmües :))

hahaa, gitt also scho au älters gmües, wo jungbliebe isch :p oder ämäl so tuet

I dr halbzyt äs speed dating. Kei schimmer wiä ihr idr halbzyt zwäg sind abr bi mir chäm nöt viel schlaus usä...
"Bei uns sind die Höhen halt höher und die Tiefen dafür richtig tief."
Zitat Ussersihl

Jea

Beitragvon Jea » 05.09.19 @ 17:02

Glarona hat geschrieben:[
I dr halbzyt äs speed dating. Kei schimmer wiä ihr idr halbzyt zwäg sind abr bi mir chäm nöt viel schlaus usä...

ja, bi dir chunt ja meischtens nüt schlaus use, oder? :D nei, tschuldigung :)

aber ja, dänn weisch wenigstens grad, ob s gägenüber was druf hätt, wänn sie die minute mit dir ushaltet :D
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Jea

Beitragvon Jea » 05.09.19 @ 17:06

Mr Mike hat geschrieben:
Jea hat geschrieben:muahaha... ja, bisch natürlich dä einzig mit schnaps! :D

rüefsch eifach luut MIIIKEEE.. wobi ich so gar nöd heisse... rüefsch FÄÄÄBEEE... ich JJJEEAA... findet ois scho :))

Hahaaa ich rüef amigs eher SCHNAAAAAAPS

Glarona
ADMIN

Beitragvon Glarona » 05.09.19 @ 17:06

Jea hat geschrieben:
Glarona hat geschrieben:[

ja, bi dir chunt ja meischtens nüt schlaus use, oder? :D nei, tschuldigung :)

aber ja, dänn weisch wenigstens grad, ob s gägenüber was druf hätt, wänn sie die minute mit dir ushaltet :D

Ok 1 Minutä isch fair. :-,p
"Bei uns sind die Höhen halt höher und die Tiefen dafür richtig tief."
Zitat Ussersihl

Jea

Beitragvon Jea » 05.09.19 @ 17:07

Für wen jetzt?:D

Titanium

Beitragvon Titanium » 05.09.19 @ 17:08

ebe das isch öppe d'Brännduur vomene Wunderchärzli
Ich bin als FCZ-Fan auf die Welt gekommen und werde diese Erde als FCZ-Fan verlassen. Meine Kinder werden entsprechend erzogen und meine Einstellung von Herzen weiterleben, in Ewigkeit, Amen!

Zurück zu „Smalltalk“