Könnten Sie sich vorstellen mit dieser Person (m/w) intim zu werden?? (aka Würsch??)

Kiyomasu

Re: Könnten Sie sich vorstellen mit dieser Person (m/w) intim zu werden?? (aka Würsch??)

Beitragvon Kiyomasu » 05.09.19 @ 14:25

Krönu hat geschrieben:
Jea hat geschrieben:ui nei, also heisst imfall nöd automatisch, dassi jede öschi geil find :p

De Gabalier? :/

Muahaha zwei dummi ein Gedanke ;)
"Schönheitspreise brauchen wir nicht, die gibts nur bei Germany's next Topmodel" - René van Eck

Sektor D

Re: Könnten Sie sich vorstellen mit dieser Person (m/w) intim zu werden?? (aka Würsch??)

Beitragvon Sektor D » 05.09.19 @ 14:27

Kiyomasu hat geschrieben:
Krönu hat geschrieben:
Jea hat geschrieben:ui nei, also heisst imfall nöd automatisch, dassi jede öschi geil find :p

Guet, ez lauftsmer grad iischalt de Rugge ab... *brrr*
"En huchhöse äh.. huchhöse äh.. huushöche Favorit trifft me aso au nöd jede Tag!" - by A.C. / 10.02.2019

In addition, credo quod Basilee habet destrui. (o.V.)

Charlie Brown
ich bin än mönch, sorry.

Beitragvon Charlie Brown » 05.09.19 @ 14:29

Bild
Sektion: gestrählt & gebügelt
Pro mehr Purzelbäume

Titanium

Beitragvon Titanium » 05.09.19 @ 14:30

nöd s'beste Foti vo ihre, aber de Gschmack stimmt schomal nöd schlächt
Ich bin als FCZ-Fan auf die Welt gekommen und werde diese Erde als FCZ-Fan verlassen. Meine Kinder werden entsprechend erzogen und meine Einstellung von Herzen weiterleben, in Ewigkeit, Amen!

Charlie Brown
ich bin än mönch, sorry.

Beitragvon Charlie Brown » 05.09.19 @ 14:45

nimmt mi wunder ob diä öper vo eu au kennt

Bild
Sektion: gestrählt & gebügelt

Pro mehr Purzelbäume

Jea

Beitragvon Jea » 05.09.19 @ 14:47

Sektor D hat geschrieben:
Kiyomasu hat geschrieben:
Krönu hat geschrieben:

Guet, ez lauftsmer grad iischalt de Rugge ab... *brrr*

uiiiii, nei, *kotz* wo isch dä kotz-smiley wänn meren mal brucht? oder wie mach ich dä mit satzzeiche? grüsel sinder :p

und jetzt bevorer mit nomeh östrichter chömed wie Arnie, Strache, Hitler, Baumgartner, Conchita oder wer eu süscht no grad im Chopf umeschwebt...---> neeeeei würkli au nöd!! alli für mich wüescht, würdi alli nöd!! :p

also per se langets nöd, wänns en öschi isch, au wänn das vilicht jetzt so überecho isch :p

Bild

dä würdi...
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

1896_

Beitragvon 1896_ » 05.09.19 @ 14:52

Charlie Brown hat geschrieben:nimmt mi wunder ob diä öper vo eu au kennt

Bild

nei kenni nöd.. sött mer sie kenne? ;)
Libanese Blonde hat geschrieben:min coiffeur isch übrigens dä einzig typ uf däm planet woni s'oke gib wänners mir am schluss no schnäll vo hine zeigt.

1896_

Beitragvon 1896_ » 05.09.19 @ 14:54

Jea hat geschrieben:
1896_ hat geschrieben:
Villicht triffschne jetzt mol eher im Après-Ski ah? ;-) Dört findetmer doch na schnell öbbre "lässig"? :D

muahah, wer weiss :D oder halt stopp, ich bin ja e frau, ich MUEN das jetzt missverstah: "heisst das, du dänksch er findet mich nur mit alkohl lässig?" gaaaahts nooooo?

Nei würd mich doch nie getraue, sowas z'schriibe oder annähernd nur z'dänke.. ;) oder willsch demit säge, dassd im après-ski öbbe-die chli en ahgheiterete hesch? :D
Libanese Blonde hat geschrieben:min coiffeur isch übrigens dä einzig typ uf däm planet woni s'oke gib wänners mir am schluss no schnäll vo hine zeigt.

Titanium

Beitragvon Titanium » 05.09.19 @ 14:56

s'einzig wohni vo däm hübsche Meitli känne isch die Bürochlammere wo sie uf de Lippe hät.
Ich bin als FCZ-Fan auf die Welt gekommen und werde diese Erde als FCZ-Fan verlassen. Meine Kinder werden entsprechend erzogen und meine Einstellung von Herzen weiterleben, in Ewigkeit, Amen!

Yekini_RIP

Beitragvon Yekini_RIP » 05.09.19 @ 14:59

Sektor D hat geschrieben:
1896_ hat geschrieben:
Yekini_RIP hat geschrieben:ich nenn das gsund selbstbewusst, find ich guet...und ja sone Ussag wie vo mier söt als SP Co Präsi vo Gersau eigentlich nid über dLippe cho, aber mier sind ebe da nu ufem Land bis üs äh ois...:-D

Demfall chan mer Dich jetzt google...?! ;-))

Hämer doch scho mal besproche, nöd? Meinti mer hät usegfunde, dass d'SP Gersau e zimlichi Familie-Bande isch... oder es heissed det eifach all gliich :)

es git aber 2 co präsis...aber de fall söt klar si...;-) d Frag wär nur nu, Jea würsch?...;-P
Ich bin Yekini...angemeldet eigentlich 2002...dann gehackt worden ca. 2014...jetzt wieder auferstanden als Yekini_RIP

Metti, RoMario, Duo Infernale, Züri Fans uf ewig...

Zurück zu „Smalltalk“