Was hasse ich im Alltag-Thread

Charlie Brown
ich bin än mönch, sorry.

Re: Was hasse ich im Alltag-Thread

Beitragvon Charlie Brown » 26.08.19 @ 10:37

riot666 hat geschrieben:
Charlie Brown hat geschrieben:
Liquid hat geschrieben:
Charlie Brown hat geschrieben:ich mags mine fründe ja gönne wenns i dä feriä sind....aber gopf, all 30 Minute mit äme neue phöteli uf whatsapp....macht mi wahnsinnig...

"charlie brown hat die gruppe verlassen"... ;)

äs isch nöd mal ä gruppe ;-)

bisch du i dem fall au so, dass du d‘statusmäldige muesch aluege, damit das hiwiiszeiche, dass es neui statusmäldige git, wäg gaht?

ich han kei ahnig was du meinsch.
Sektion: gestrählt & gebügelt
Pro mehr Purzelbäume

Stogerman.

Beitragvon Stogerman. » 26.08.19 @ 18:54

riot666 hat geschrieben:
Liquid hat geschrieben:
Charlie Brown hat geschrieben:ich mags mine fründe ja gönne wenns i dä feriä sind....aber gopf, all 30 Minute mit äme neue phöteli uf whatsapp....macht mi wahnsinnig...

bisch du i dem fall au so, dass du d‘statusmäldige muesch aluege, damit das hiwiiszeiche, dass es neui statusmäldige git, wäg gaht?

es längt imfall wennd nur churz zum status-tab wechslisch und wieder zrugg gahsch, mueschs dir gar nid ahluege :)

Dave

Beitragvon Dave » 28.08.19 @ 7:59

Wieso isch erscht Mittwuch? Bin jetzt scho übelst uf de Frässi.
Mein Name ist Hase, ich weiß von nichts!

Sektion "Ludo chasch vereise".

chnobli
Verlorener Sohn

Beitragvon chnobli » 28.08.19 @ 9:08

Stogerman. hat geschrieben:
riot666 hat geschrieben:
Liquid hat geschrieben:

es längt imfall wennd nur churz zum status-tab wechslisch und wieder zrugg gahsch, mueschs dir gar nid ahluege :)

oder alli status meldige (resp. kontäkt wo status mached) uf ignore stelle

oder whatsapp lösche, gaht au sehr guet.
spitzkicker hat geschrieben:Stellt euch vor, das Unglaubliche passiert und wir siegen in Sion. Dann müsste die Konsequenz sein: Jede Woche muss einer heiraten, ein Viertel des Teams muss dabei sein, der Rest bestreitet ein Testspiel gegen eine Bundesligamannschaft.

dennisov

Beitragvon dennisov » 29.08.19 @ 8:56

Meine Fresse, Hauptsache man hat BWL oder ein ähnlicher ökonomischer brainwash studiert und redet überall mit/drein, obwohl man keine Ahnung (geschweige denn Interesse) von der Praxis hat.
Patrioten sind scheisse!

!!!LEGALIZE IT NOW!!!

Mr Mike
ADMIN

Beitragvon Mr Mike » 29.08.19 @ 12:25

Hüt isch wiedermal so en Tag. IT-Probs.. en huufe Reklamatione... oder besser Chunde sind z'dumm.. Ufträg wo nöd klapped hend...nöd min Fehler.. und und und...so en richtige CHotztag und es isch ersch Mittag... öff
«In Basel finde ich den Bahnhof sehr schön», sagt Hannu Tihinen bei der Begrüssung trocken. Der Journalist ist etwas verwirrt und der Finne grinst schelmisch: «…weil es dort einen direkten Zug nach Zürich gibt.»

Jea

Beitragvon Jea » 10.09.19 @ 10:16

en chund vo mir, wo eifach kein plan hätt und nix begrifft!

ich würd ja verstah, wänns e chlini firma wär, aber es isch en wältkonzern und es gaht um öppis ganz eifachs:
er kauft es produktepaket bi eus, wo us 3 teil bestaht (artikel, wo zämäghöred, ellei gar nix bringed, aber halt verschiedeni artikelnr.). jetzt wött er en rahmen erhöche, aber er schickt eus immer wieder falschi bstellige! zerscht d bstellig, nur für 1 teil, dänn zum falsche priis, dänn falschi mängi usw. und er begrifft nöd ,dass er nöd nur 1 teil chan bstelle... er chönt mit eim teil ellei gar nüt ahfange! ich han scho Xmal mitem telefoniert und gschriebe, und immer wieder au anderi Bispiel gnännt... aber er schnallts nöd...

ich dreh no dure mit däm. sogar euse verkäufer hätt ihm scho versuecht z erkläre, dass wänn er es auto kauft, s au kein sinn macht, wänn er nur s stüürrad bstellt.....

sorry, grad mal schnell müesse loswerde!
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Titanium

Beitragvon Titanium » 10.09.19 @ 10:19

Ich versuech mal e CD-Box mitem Leaflet z'pstelle mitem Hiwies, dass wämmer de Text gfallt, sie mir dänn CD chönnted nache liefere.....
Ich bin als FCZ-Fan auf die Welt gekommen und werde diese Erde als FCZ-Fan verlassen. Meine Kinder werden entsprechend erzogen und meine Einstellung von Herzen weiterleben, in Ewigkeit, Amen!

Jea

Beitragvon Jea » 10.09.19 @ 10:30

Titanium hat geschrieben:Ich versuech mal e CD-Box mitem Leaflet z'pstelle mitem Hiwies, dass wämmer de Text gfallt, sie mir dänn CD chönnted nache liefere.....

ja genau... öppe so... und er begriffts eifach nöd... grrrrrrr
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Anulu

Beitragvon Anulu » 10.09.19 @ 16:23

Jea hat geschrieben:en chund vo mir, wo eifach kein plan hätt und nix begrifft!

ich würd ja verstah, wänns e chlini firma wär, aber es isch en wältkonzern und es gaht um öppis ganz eifachs:
er kauft es produktepaket bi eus, wo us 3 teil bestaht (artikel, wo zämäghöred, ellei gar nix bringed, aber halt verschiedeni artikelnr.). jetzt wött er en rahmen erhöche, aber er schickt eus immer wieder falschi bstellige! zerscht d bstellig, nur für 1 teil, dänn zum falsche priis, dänn falschi mängi usw. und er begrifft nöd ,dass er nöd nur 1 teil chan bstelle... er chönt mit eim teil ellei gar nüt ahfange! ich han scho Xmal mitem telefoniert und gschriebe, und immer wieder au anderi Bispiel gnännt... aber er schnallts nöd...

ich dreh no dure mit däm. sogar euse verkäufer hätt ihm scho versuecht z erkläre, dass wänn er es auto kauft, s au kein sinn macht, wänn er nur s stüürrad bstellt.....

sorry, grad mal schnell müesse loswerde!

händer verschiedene artikel nummere will mer einzelni artikel in kombi mit andere artikel na chan verwände oder gönd nur die 3 artikel zäme?
Hast du Feuerschweif am Heck, spült das Wasser alles weg.

-Alte sizilianische Bauernweisheit!

Zurück zu „Smalltalk“