Ich wott mal no gseit ha...

tehmoc

Re: Ich wott mal no gseit ha...

Beitragvon tehmoc » 13.08.19 @ 17:23

Titanium hat geschrieben:Dänn söllmers doch nöd inklusive Uferzuegang verchauffe! Enteignig findi denn voll denäbed. Und bezüglich däm Land vom RF: Bis jetzt häts dete kein Uferwäg gha und niemerts häts gstört. Nur will jetzt dä riichi Härr det ane zügled, sölls plötzlich öffentlich zuegänglich sii. Wieso häts dänn vorher kei Isprache gä wo's zum Verkauf gstande isch? Dä ganzi Vorgang isch eifach chli schräg. Chli sehr viel Neid chönntmer au no säge.

S Land isch ja mit Seezuegang verchauft worde. Lut em Bundesgricht mues de Federer de Zuegang boue.
Es stellt sich also d Frag, öb d Gmeinde ide Schwiiz über dem Urteil stönd. Die Frag isch sit 20 Jahr umstritte
und nöd erscht mitem Federer zum Thema worde.

Gaht doch au überhaupt nöd um Niid, wemmer sich uf de Standpunkt stellt, dass mer en Prozess, wo scho ide Vergangeheit
au nach Bundesgricht falsch gsi isch, nüm söll wiiterfüehre.

Lis mal de Artikel, de isch rächt lokal und zeigt, wie Privati scho die ganz Kemprater Bucht dicht gmacht händ:
https://www.dieostschweiz.ch/artikel/roger-federer-und-co-die-bucht-der-reichen-zzNDO8R

Also ich finds kacke, d Ufer no meh zuezstelle, öb am Zürisee oder in Lugano. Wieso baut mer sin Palast nöd 30 Meter wiiter hine?

Titanium

Beitragvon Titanium » 13.08.19 @ 17:32

Absolut mit Dir iverstande. Aber die Parzelle isch zum Verkauf gstande, inklusive Seeastoss und vorher hät niemerts en Piips gmacht und um en Wäg bättled.
Ich bin als FCZ-Fan auf die Welt gekommen und werde diese Erde als FCZ-Fan verlassen. Meine Kinder werden entsprechend erzogen und meine Einstellung von Herzen weiterleben, in Ewigkeit, Amen!

Zhyrus

Beitragvon Zhyrus » 13.08.19 @ 18:04

Titanium hat geschrieben:Absolut mit Dir iverstande. Aber die Parzelle isch zum Verkauf gstande, inklusive Seeastoss und vorher hät niemerts en Piips gmacht und um en Wäg bättled.

Isch aber au nöd unüblich, dass die Diskussione bimene Bsitzwächsel neu lanciert werded.

Kei Ahnig, isch mer au wurscht, was bim Rotscher sim Land für Nutzigsrächt und Iischränkige (im Grundbuech?) iitrait sind. Wenn det die Möglichkeit bstaht, denn het D'Öffentlichkeit s'Recht det en Weg anez'pfluume und de Federer chan ja allefalls de Löli verklage, wo ihm s'Gegeteil verzapft wird. Er wär nöd de erscht Ligeschaftschäufer, wo d'Chatz im Sack kauft het.
Champions fail down and stand up!
SBE Management

schwizermeischterfcz

Beitragvon schwizermeischterfcz » 13.08.19 @ 19:01

Mittwuchabig, flutlicht, letzi, olmas heischicke, grausami vorfreud uf morn abig!
Babu65 hat geschrieben:
NZZaS vom 21.7. hat geschrieben:

Eine Mannschaft spielt immer so, wie der Verein organisiert ist. Thun: einfach, bodenständig. So spielen sie.

FCZ: Amateurhaft, Chaotisch. So spielen sie.

tehmoc

Beitragvon tehmoc » 13.08.19 @ 19:58

Titanium hat geschrieben:Absolut mit Dir iverstande. Aber die Parzelle isch zum Verkauf gstande, inklusive Seeastoss und vorher hät niemerts en Piips gmacht und um en Wäg bättled.

Hät drü Isprüch geh.

crosshair

Beitragvon crosshair » 14.08.19 @ 7:05

schwizermeischterfcz hat geschrieben:Mittwuchabig, flutlicht, letzi, olmas heischicke, grausami vorfreud uf morn abig!

Dunnstig frei. Crème.
So ez mümmer a d'Arbet Uli, hä! - *klopf* ¡vamos!

schwizermeischterfcz

Beitragvon schwizermeischterfcz » 14.08.19 @ 12:47

crosshair hat geschrieben:
schwizermeischterfcz hat geschrieben:Mittwuchabig, flutlicht, letzi, olmas heischicke, grausami vorfreud uf morn abig!

Dunnstig frei. Crème.

Nicht nur du ;-)))
Babu65 hat geschrieben:
NZZaS vom 21.7. hat geschrieben:

Eine Mannschaft spielt immer so, wie der Verein organisiert ist. Thun: einfach, bodenständig. So spielen sie.

FCZ: Amateurhaft, Chaotisch. So spielen sie.

Los Tioz

Beitragvon Los Tioz » 14.08.19 @ 13:15

schwizermeischterfcz hat geschrieben:
crosshair hat geschrieben:

Dunnstig frei. Crème.

Nicht nur du ;-)))

Demfall i de Innerschwiiz oder im Aargau am schaffe?
Fussball ist ein Way of Life, etwas, das Aussenseiter nie verstehen werden, etwas, von dem die Medienvertreter gerne fehlerhaft und skandalträchtig aus der Geborgenheit ihrer plüschbesesselten Büros berichten - ohne jegliches Verständnis der Realität.

Jea

Beitragvon Jea » 14.08.19 @ 13:16

ich wär eigentlich scho parat fürs erschte Bier...
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Zhyrus

Beitragvon Zhyrus » 14.08.19 @ 13:25

Jea hat geschrieben:ich wär eigentlich scho parat fürs erschte Bier...

Hüt muen ich luege, dass ich s'erschte Bier möglichst spaat han, ich han chli angscht, dass de Abed s'Potential zum Eskaliere het! ;)
Champions fail down and stand up!
SBE Management

Zurück zu „Smalltalk“