Was liebe ich im Alltag-Thread

riot666
Döner-petzer

Re: Was liebe ich im Alltag-Thread

Beitragvon riot666 » 11.07.19 @ 13:22

geile match gsi...läck bin ich denn hacke gsi, wobii, das isch damals irgendwie eh immer der fall gsi ade match.
und de ziitigsusschnitt devo isch dihei dänn öppe zwei jahr am chüehlschrank ghanget.
Burt hat geschrieben:Ich bin so schlecht da gibts gar kein stöhnen :)

Sektor D

Beitragvon Sektor D » 11.07.19 @ 13:28

Ou da erinnere ich mich mit gemischten Gefühlen daran... Riesenmatch, tolle Stimmung, ich sternhagelvoll!

Alles gut, wäre ich am HB nicht noch in eine kleine Keilerei mit Thurgauer GC-Fanboys geraten...
"En huchhöse äh.. huchhöse äh.. huushöche Favorit trifft me aso au nöd jede Tag!" - by A.C. / 10.02.2019

In addition, credo quod Basilee habet destrui. (o.V.)

Kiyomasu

Beitragvon Kiyomasu » 12.07.19 @ 16:05

Wenn mer es Gschenk für de Hopper Kolleg i dene ihrem Fanshop chauft (ja ich weiss, Beichtfred wie letscht Jahr au scho) und dBestätigungsmail im Spam-Ordner landet :)

Sogar gmx weiss, wer dNummere 1 i de Stadt isch, die vom FCZ Fanshop landet nämli ned im Spam Ordner hehe
"Schönheitspreise brauchen wir nicht, die gibts nur bei Germany's next Topmodel" - René van Eck

s'Efeu

Beitragvon s'Efeu » 12.07.19 @ 19:04

Kiyomasu hat geschrieben:Wenn mer es Gschenk für de Hopper Kolleg i dene ihrem Fanshop chauft (ja ich weiss, Beichtfred wie letscht Jahr au scho) und dBestätigungsmail im Spam-Ordner landet :)

Sogar gmx weiss, wer dNummere 1 i de Stadt isch, die vom FCZ Fanshop landet nämli ned im Spam Ordner hehe

Duuuude. Chasch dänn nüt anders schänke?
Sit ich vor 4 Jahr da is Quartier zoge bin, hani mi mitere Nachberin agfründet, sehr gueti Kollegin worde. Sie isch Hardcore GC Fan und au ziemli aktiv bi dä Fuessball Sektion, aber bi aller Liebi und Respäkt für sie, mis Gäld würi sicher nöd a GC geh. Hät mi amig nur scho greut bi dä Uswärtsderbys, dass sie Gäld vo mir übercho händ. Mer cha ja so viel anders schänke... nimm mal a, dass er no chli anderi Hobbys und Charakterzüg hät als nur "Hopper", susch wäreder ja chum befründet :D

Das mit em Spamordner findi aber au e gueti Sach.

Kiyomasu

Beitragvon Kiyomasu » 12.07.19 @ 19:11

s'Efeu hat geschrieben:
Kiyomasu hat geschrieben:Wenn mer es Gschenk für de Hopper Kolleg i dene ihrem Fanshop chauft (ja ich weiss, Beichtfred wie letscht Jahr au scho) und dBestätigungsmail im Spam-Ordner landet :)

Duuuude. Chasch dänn nüt anders schänke?
Sit ich vor 4 Jahr da is Quartier zoge bin, hani mi mitere Nachberin agfründet, sehr gueti Kollegin worde. Sie isch Hardcore GC Fan und au ziemli aktiv bi dä Fuessball Sektion, aber bi aller Liebi und Respäkt für sie, mis Gäld würi sicher nöd a GC geh. Hät mi amig nur scho greut bi dä Uswärtsderbys, dass sie Gäld vo mir übercho händ. Mer cha ja so viel anders schänke... nimm mal a, dass er no chli anderi Hobbys und Charakterzüg hät als nur "Hopper", susch wäreder ja chum befründet :D

Das mit em Spamordner findi aber au e gueti Sach.

Tschuldigung... :(
"Schönheitspreise brauchen wir nicht, die gibts nur bei Germany's next Topmodel" - René van Eck

Los Tioz

Beitragvon Los Tioz » 15.07.19 @ 14:53

Mache zwar kei Summerferie, aber die nöchschte 4 Wuche gseht min Arbets-Rhythmus so us: 3 Täg schaffe, 5 Täg frei, 4 Täg schaffe, 2 Täg frei, 3 Täg schaffe, 5 Täg frei... Stimmt so für mich!
Fussball ist ein Way of Life, etwas, das Aussenseiter nie verstehen werden, etwas, von dem die Medienvertreter gerne fehlerhaft und skandalträchtig aus der Geborgenheit ihrer plüschbesesselten Büros berichten - ohne jegliches Verständnis der Realität.

Krönu
Szeni-Bünzlikacker

Beitragvon Krönu » 17.07.19 @ 15:38

Merkel. Ich mag Mutti.

Alles Gute zum Geburtstag!
Cupfinalwette mit MetalZH, Einsatz 50 CHF, FCZ - YB; Krönu: 1, MetalZH: 2

MetalZH

Beitragvon MetalZH » 17.07.19 @ 23:40

Krönu hat geschrieben:Merkel. Ich mag Mutti.

We are Motörhead. And we play Rock'n'Roll.

chnobli
Verlorener Sohn

Beitragvon chnobli » 18.07.19 @ 15:26

Tour de France Bergetappe
spitzkicker hat geschrieben:Stellt euch vor, das Unglaubliche passiert und wir siegen in Sion. Dann müsste die Konsequenz sein: Jede Woche muss einer heiraten, ein Viertel des Teams muss dabei sein, der Rest bestreitet ein Testspiel gegen eine Bundesligamannschaft.

Blerim_Dzemaili

Beitragvon Blerim_Dzemaili » 18.07.19 @ 15:59

chnobli hat geschrieben:Tour de France Bergetappe

No besser isch mit Bergankunft.
GÖTTER:IKE,FISCHER,PESCU,TIHINEN,RiRo,GYGI,DZEMAILI,DJURIC,CESAR,NONDA,BARTLETT,CHASSOT,KEITA,PHÖNSI, RAFFA,MEHMEDI,CHERMITI,GAVRA,DRMIC,MS27,CEDI,NEF

Zurück zu „Smalltalk“