Iodice

Diskussionen zum FCZ
Florian

Beitragvon Florian » 06.12.02 @ 12:21

Ja, aber im Mittelfeld hät er dänn (wie eigentlich mehrheitlich au im Sturm) über links agiert (als Ersatz für dä Akale) und isch no nie zentral in Erschinig träte, was ich au vernünftig finde, dänn mit sine Fähigkeite isch er eifach kein Spielmacher sondern än Stürmer bzw. än linke Mittelfeldspieler. Und gege dä Bastida chasch es eh vergässe und wänn dä mal verletzt isch, würd ich dänn doch no dä Tarone vorzieh.

Gruess Florian

Deepblue
Beitragvon Deepblue » 06.12.02 @ 12:51

Naja, gad de tarone?? vo dem halti nömm so viel, het chli pech ka i letschter ziit, de Gagyx :)) isch scho guet, aber er mues sich no entwickle, we au anderi spieler, zbsp de Keita, s het sich halt zeigt das au er unkonstant isch. Au en Keller wo sich scho mal en lapsus leistet... Vom König segi etzt nüd...
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Aglaia

Beitragvon Aglaia » 06.12.02 @ 16:22

Sascha : Sorry weiss ned ob ich dich grad richtig verstande han also alli wo vom Yasar ned hell begeischtered sind (wie ich ) die sind respektlos e.c.t. ??? Nur well ich ihn ned super finde ?

Wenn ich mich grad irre sorry !

Zurück zu „Fussball Club Zürich“