Iodice

Diskussionen zum FCZ
Aglaia
Beiträge: 1007
Registriert: 21.09.02 @ 23:50

Beitragvon Aglaia » 05.12.02 @ 17:57

Flo: bin scho dinere meinig aber du stellsch ois Fraue wieder dar als wenn mir nur oisi Lieblingsspiler hettet wegem ussehe und ois segs scheiss egal wie schlecht sie sind ! falsch ! Ich meine was chani dafür das ich de Iodice guet finde und er hald grad no en süesse isch das isch eifach zuefall :-)

Und Fredigirl: Vo wege Stammplatz ich verstah dWelt au ned wieso de Yasar sin Stammplatz häd ! Viellicht muess en Spieler anderi Qualitäte ha das er bim Bregy en Stammplatz häd ! Was das au immer für Qualitäte sind :-)))))


Benutzeravatar
Deepblue
Beiträge: 4811
Registriert: 13.11.02 @ 13:22
Wohnort: Oberurnen GL
Kontaktdaten:

Beitragvon Deepblue » 05.12.02 @ 18:11

Aglaia hat geschrieben:Vo wege Stammplatz ich verstah dWelt au ned wieso de Yasar sin Stammplatz häd ! Viellicht muess en Spieler anderi Qualitäte ha das er bim Bregy en Stammplatz häd ! Was das au immer für Qualitäte sind :-)))))


Hey de Yasar isch eine vo de wenige wo für de FCZ lebt, mal im Moment. Sin kämpferische Einsatz ist grossartig. Auchwenn er nicht immer in seiner Stammposition Sturm spielt. Und er ist ein sehr netter typ (wurde mir gesagt von einem der am Fanabend war). Spielerisch hat er sicher noch potential, er könnte eine klassische nr.10 werden...
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Aglaia
Beiträge: 1007
Registriert: 21.09.02 @ 23:50

Beitragvon Aglaia » 05.12.02 @ 18:16

ich chönt jetzz au mit dem spruch cho wo immer all chömed en spieler muess guet sie und ned nume für de fcz lebe ......... !

Benutzeravatar
Deepblue
Beiträge: 4811
Registriert: 13.11.02 @ 13:22
Wohnort: Oberurnen GL
Kontaktdaten:

Beitragvon Deepblue » 05.12.02 @ 18:20

hey er ist gut!!! Nur noch nicht so gut wie er sein könnte, auf jeden Fall war er der einzige Spieler (ausser Akale) der in Schaffhausen und Wil zug nach forne gebracht haben. Eben der wird mal ne grosse NR 10!!! :)
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Benutzeravatar
Florian
Beiträge: 5936
Registriert: 01.10.02 @ 18:05

Beitragvon Florian » 05.12.02 @ 18:41

Aglaia hat geschrieben:ich chönt jetzz au mit dem spruch cho wo immer all chömed en spieler muess guet sie und ned nume für de fcz lebe ......... !


...und dä Yasar isch sogar bedes! Genau wie dä Wilco!

Aber dä Yasar als Nummer 10? Also wänn das itrifft, dänn....ich channs mer jedefalls nie im Läbe vorstelle!

Gruess Florian

Benutzeravatar
Deepblue
Beiträge: 4811
Registriert: 13.11.02 @ 13:22
Wohnort: Oberurnen GL
Kontaktdaten:

Beitragvon Deepblue » 05.12.02 @ 21:48

Der Yasar chann i mir guet als nr.10 vorstelle, schliesslich isch er vom sturm scho is mittelfeld zrugggstellt worde und spielt det au guet, also mit e chli me selbstvertraue und training chönnt er das packe...
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Pascal
Masochist
Beiträge: 454
Registriert: 02.10.02 @ 20:27

Beitragvon Pascal » 05.12.02 @ 21:50

Deepblue hat geschrieben:Der Yasar chann i mir guet als nr.10 vorstelle, schliesslich isch er vom sturm scho is mittelfeld zrugggstellt worde und spielt det au guet, also mit e chli me selbstvertraue und training chönnt er das packe...


In welchem Spiel war das?


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 18_FCZ_96, Agerian, Cavusevic21, chnobli, s'Efeu, Trooe und 693 Gäste