Iodice

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
Florian
Beiträge: 5936
Registriert: 01.10.02 @ 18:05

Beitragvon Florian » 04.12.02 @ 17:11

1. Dä Schneider und dä Raimondi wärded glaub immer dänn im 2 igsetzt, wänn sie nöd am gliche Tag wies 1 spieled und sie im Moment nöd im 1 brucht werded, glaub ich.

2. Dä Tarone sött glaub uf d'Finalrundi hi wieder fit si und wär dänn sicherlich ä witeri Alternative für s'rächte Mittelfeld, wahrschinlich sogar die bescht...

Gruess Florian


Pascal
Masochist
Beiträge: 454
Registriert: 02.10.02 @ 20:27

Beitragvon Pascal » 04.12.02 @ 17:13

Aglaia hat geschrieben:Also im Blick staht de jefferson müssi sich en neue verein sueche das heisst ja er isch praktisch weg :-)

Ich frög mich nume wie mer en Raimondi oder en Schneider will fördere wenns nie spieled oder setzets die ide 2. mannschaft i ?

Wielang gahts eigentlich bis de tarone wieder fit isch ?


Ich würde dem Blick nie trauen...;)
Meines Wissens sind Schneider, sowie auch Raimondi schon im Zwei eingesetzt worden. Ich denke auch, dass solche Spieler mit einem höheren Trainingsrythmus gefordert sind.
Tarone wird, so glaube ich, nach der Winterpause sein Comeback geben.

Pascal
Masochist
Beiträge: 454
Registriert: 02.10.02 @ 20:27

Beitragvon Pascal » 04.12.02 @ 17:14

Mageta hat geschrieben:1. Dä Schneider und dä Raimondi wärded glaub immer dänn im 2 igsetzt, wänn sie nöd am gliche Tag wies 1 spieled und sie im Moment nöd im 1 brucht werded, glaub ich.

2. Dä Tarone sött glaub uf d'Finalrundi hi wieder fit si und wär dänn sicherlich ä witeri Alternative für s'rächte Mittelfeld, wahrschinlich sogar die bescht...

Gruess Florian


shit, bin chli z spat gsi..;)

Benutzeravatar
Célina
Beiträge: 1675
Registriert: 02.10.02 @ 20:46
Wohnort: Zürich-10 Minuten vom Letzi

Beitragvon Célina » 04.12.02 @ 17:26

Eigentli ischs ja en riese Witz! Dänn händ mier drü Spieler wo im rächte Mittelfeld wend oder sötted spile. Dä Iodie, dä Tarone und de Gygax. Ich chönti mier vorstellä, dass dä Gygax das nöd würd welä mitmache. En junge, guete Spieler denn nume uf de Ersatzbank, das chan ich mier bi ihm eifach nöd vorstellä. Sin Vertrag lauft ja glaub im Summer us und wenn mer ihm i Zuekunkt nöd spilä la wird, wird er au chum bi eus blibe. Das find ich würkli schad, denn er wär sicher en vilversprächendä Spieler für d'Zuekunft!

Grüessli Célina

Benutzeravatar
flo
Linker Verteidiger
Beiträge: 2558
Registriert: 23.09.02 @ 15:36
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Beitragvon flo » 04.12.02 @ 17:28

fredigirl hat geschrieben:Ich chönti mier vorstellä, dass dä Gygax das nöd würd welä mitmache. ... Sin Vertrag lauft ja glaub im Summer us und wenn mer ihm i Zuekunkt nöd spilä la wird, wird er au chum bi eus blibe.


Who cares?
SchwarzRotGold

Benutzeravatar
Célina
Beiträge: 1675
Registriert: 02.10.02 @ 20:46
Wohnort: Zürich-10 Minuten vom Letzi

Beitragvon Célina » 04.12.02 @ 17:35

MICH! D'Gründ han ich scho obe gnännt! Ich bin bestimmt nöd die einzig wo das findet!!!

Benutzeravatar
flo
Linker Verteidiger
Beiträge: 2558
Registriert: 23.09.02 @ 15:36
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Beitragvon flo » 04.12.02 @ 17:41

fredigirl hat geschrieben:MICH! D'Gründ han ich scho obe gnännt! Ich bin bestimmt nöd die einzig wo das findet!!!


Das macht deine Sorgen noch lange nicht berechtigt.

Damit man etwas verlieren kann, muss man erst einmal etwas haben. Und sind wir ehrlich: Was hatten wir bisher schon an Gygax?

Gruss Flo
SchwarzRotGold


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: analytiker, antidote, Djuric14, fc tsüüri, Google [Bot], Schwizermaischter FCZ, Sveerin, vergani, Yekini_RIP und 673 Gäste