Verletzte Spieler

Diskussionen zum FCZ
Célina

Verletzte Spieler

Beitragvon Célina » 30.10.03 @ 6:53

Das Derby ist nun vorbei und wir müssen nach Vorne schauen. Am Sonntag sind drei Punkte ein klares Muss!!! Welche Spieler werden wieder einsetztbar sein???

1. Gygax? wann wir er wieder spielen können?

2. Yasar? wir er dieses Jahr überhaupt noch spielen?

3. Tarone? ist er überhaupt noch verletzt?

4. Bastida! wissen wir ja mitlerweile!

5. Sahdo? habe ihn noch nie spielen sehen, wenn ich mich recht erinnere!

6. Dzemaili? was ist passiert? was hat er?

züri-latino
Roberto I rey de España

Beitragvon züri-latino » 30.10.03 @ 10:35

liebs fredigirl.... soviel ich weiss sötti de Yasar eigentlich langsam wieder einsatzbereit gseit...han ihm mal troffe gha und dete hätt er gseit das er ab em 10. oktober wieder sötti afange spiele.. aber so wies usgseht isch er nonig fit oder de favre wott ihn nonig isetzte.... de rest kei ahnig.

lukas86

Beitragvon lukas86 » 30.10.03 @ 18:52

züri-latino hat geschrieben:liebs fredigirl.... soviel ich weiss sötti de Yasar eigentlich langsam wieder einsatzbereit gseit...han ihm mal troffe gha und dete hätt er gseit das er ab em 10. oktober wieder sötti afange spiele.. aber so wies usgseht isch er nonig fit oder de favre wott ihn nonig isetzte.... de rest kei ahnig.

Villicht wet är das är au würklich Fit isch und sich nöd grad wieder verletzt. Ich weiss zwar nöd ob diä Verletzig vo jetzt chürzer gsi wär wänn dä Yasar ganz Fit gsi wär, abär d'Gfahr isch halt scho grösser wänn öpperd agschlagä isch das är sich widär lang verletzt.
http://www.pokerstrategy.org.uk/about/?referer=luke86
Lerne zu pokern wie die Profis! Mit Strategie und ohne eigene Kosten. Hole dir deinen $150-Bonus von PokerStrategy!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“