Hotz hält zu Bregy (TeleZüri)

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
Florian
Beiträge: 5936
Registriert: 01.10.02 @ 18:05

Beitragvon Florian » 17.11.02 @ 14:30

Deepblue hat geschrieben:Aso wenn ds Nivea *g* uf em Platz so mies isch het das sicher mit de Tatsach ztue das es a de Mannschafte lieht, aber dr FC Aarau het eifach glück ka, hend mir die saison au scho (Erinnere eu a FCZ gege Luzern) und hüt hets halt nid klappt, was mit 10 Mann uf em Feld au nid verwunderlich isch eigentli... Nur chömet dä plötzli wieder Bregy raus rufe.

Hmm super Idee für eu, aber gschieders als dr Bregy gits im moment nöd und Irgendwänn trifft dr Keita au mal wieder... Chu ja nöd si das der zerst eine uf Tormaschine macht und denn ladehemmige het...

Äh ja und i glaube das mer verlore hend, het kei einzige gfreut, au d spieler nid, das het mä gsee, und dä sind dernigi Pfiff und buh rüef üsserst ufbuend, hey super fans simmer, klar enttüschig isch gross, aber mir müestet eher dr Schiri usenand ne als d Mannschaft..

Aso es chu ja langsam nur no besser werde.


So han ich nach äm Hispiel geg Thun au no dänkt und han sogar no applaudiert, dene Spieler wo sich wenigschtens bi dä Fans bedankt händ.

Geg Wil bin ich nach äm Schlusspfiff dänn ohni Kommentar direkt hei gange und geschtert da han ich ganz zum Schluss sogar au i d'Bregy raus Rüef igschtumme, obwohl ich ihn bis jetzt immer verteidiget han!

Grüter bis im Winter als Trainer sött eigentlich möglich si und dänn gsehmer witer.

Gruess Florian


Benutzeravatar
Deepblue
Beiträge: 4811
Registriert: 13.11.02 @ 13:22
Wohnort: Oberurnen GL
Kontaktdaten:

Beitragvon Deepblue » 17.11.02 @ 15:10

[/quote]

So han ich nach äm Hispiel geg Thun au no dänkt und han sogar no applaudiert, dene Spieler wo sich wenigschtens bi dä Fans bedankt händ.

Geg Wil bin ich nach äm Schlusspfiff dänn ohni Kommentar direkt hei gange und geschtert da han ich ganz zum Schluss sogar au i d'Bregy raus Rüef igschtumme, obwohl ich ihn bis jetzt immer verteidiget han!

Grüter bis im Winter als Trainer sött eigentlich möglich si und dänn gsehmer witer.

Gruess Florian[/quote]

Aso i bi zwar nid z thun gsi aber a de restliche partie, Basel, Wil, Schaffhausen und gester und i mues sege dr FCZ isch immer dr glich, ich meine Jedes Jahr!!! und würgli jedes Jahr!! sind mir pünkltlich uf endi quali im Strichkampf... Hey das het nix mit em Trainer ztue, cha gar nüd si, sonder mit de Mentalität vo eus und de Mannschaft. Mini Meinig und de Bregy mues bliibe sus flüügt die Mannschaft no usenand. Und gester, ach chomm höremer uf mit gester, mag mi da nümm erninnere... wott i nümm. Ich gu etzt eifach nid uf Neuenburg und dä gege YB doni mal luege.
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Benutzeravatar
BoboBotteron
Beiträge: 516
Registriert: 03.10.02 @ 18:35
Wohnort: ZüriEggä, Südkurve, D29, C22 und jetzt wohnhaft in A3

Beitragvon BoboBotteron » 17.11.02 @ 15:38

hi dreeblue
warst du schon mal an einem training? Nein? sonst wüsstest du wie wit bregy von der mannschaft entfernt ist! also bitte nur kommentare, wenn du weisst wie der weinbauer arbeitet! ich hätte ihn bei meinem geschäf schon nach der probezeit geschmissen! bitte schreibe nur wenn du ihn kennst und bei der arbeit zugeschaut hast!
habe auch selten einen gesehen, der die wahrheit so umdreht!
sorr, musste meinen frust loswerden über alle die an bregy festhalen und ihn noch nie an der arbeit gesehen haben!
P.S. habe auch schon ein paar freistosstore erziehlt (nicht an der wm gegen usa) bin aber trotzdem nicht trainer! wieso wurde ihm mit schimpf und schande bei lausanne gekündigt? frag die lausanne fans die bei der mannschaft sind!!!!!!!!!

Benutzeravatar
Städter
Beiträge: 59
Registriert: 13.11.02 @ 13:32
Wohnort: züri-stadt

ich will christoph daum

Beitragvon Städter » 17.11.02 @ 16:07

Wo ist eigentlich Christoph Daum?
Wir brauchen doch jemanden der die Jungs mal ein bisschen durchdrillt....

Und warum überhaupt einen coach im Inland suchen? Diese Deppen waren doch eh alle schon überall, und die 2 einzigen brauchbaren Schweizer Coaches sind nun mal in Niederhasli und Basel.

Zaugg ist nichts für mich. Könnte mir höchstens noch Karl Engel vorstellen. Weiss aber gar nicht wo der jetzt ist.

Benutzeravatar
Jerkovic
Beiträge: 2994
Registriert: 02.10.02 @ 15:03
Wohnort: Westtribüne Mitte I Reihe 2 Platz 17
Kontaktdaten:

Re: ich will christoph daum

Beitragvon Jerkovic » 17.11.02 @ 16:12

linker populist hat geschrieben:
Zaugg ist nichts für mich. Könnte mir höchstens noch Karl Engel vorstellen. Weiss aber gar nicht wo der jetzt ist.



So langsam kann ich mich nach dem gestrigen Frust wieder an solchen Postings amüsieren. Galgenhumor nennt man das, glaube ich ;-)
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."
Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

Benutzeravatar
Florian
Beiträge: 5936
Registriert: 01.10.02 @ 18:05

Beitragvon Florian » 17.11.02 @ 16:15

Dann hättest du mal sehen müssen, wie der Bidu seine Mannschaft heute gegen Basel eingestellt hat. Da hat wirklich jeder für jeden gekämpft und der Punkt ist hochverdient.

Grosser Respekt gebührt auch dem Luzerner Anhang: Die Allmend war heute mit 14700 Zuschauern ausverkauft! Eigentlich peinlich, wenn man das mal mit Zürich vergleicht...

Gruess Florian

Benutzeravatar
Deepblue
Beiträge: 4811
Registriert: 13.11.02 @ 13:22
Wohnort: Oberurnen GL
Kontaktdaten:

Beitragvon Deepblue » 17.11.02 @ 16:52

Ne, war noch nicht an einem Training und wüsst au nid wieso, nur wege demm goni nid uf züri, weni det woni würd, bene aber so. Und wieso Wahrheit verdrehe, wer seit denn das nid ihr d wahrheit verdrehet he *gg* und frust het jede, nume e trainerwechsel het nuch nie viel bracht bü züri, guet dr Zaugg, der chönnt ruhig cho, und no was i bi villicht kei zürcher aber en sehr grosse fan!
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Agerian, Artemos, Barrow, CH-Simon, D27, Forza1896, laberspace, s'Efeu und 691 Gäste