FCZ-St.Gallen

Diskussionen zum FCZ
Yekini

Beitragvon Yekini » 02.08.03 @ 23:46

Hey, a wellem Spiel sind ihr gsi, ich has ganz guet gfundä, vor allem de Petrosyan isch überragend gsi, ganz guet gfallä hend mier au de Dzemaili (bis zu sim Lapus), de Dal Santo, de Tarone & au de Keita & sogar de Keller!
Einzigä Usfall isch de Guerrero gsi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chancenverhältinis war ca. 12:3, also dankä Lucien ich ha endlich wieder emal geilä Fussball gseh im Letzi (bis uf die 2 Scheissfehler & d'Chancäuswärtig natürlich)!
LUCIEN FIND ICH GUET UND ES CHUND GUET!!!

P.S.: Sorry fredygirl, aber jetzt han ich wirklich langsams Gefühl, dass du kei Ahnig vo Fussball hesch (Stichwort Petrosyan)! Zum Glück für dich bisch ja nid emal die einzig i dem Forum!

Jerkovic
Beitragvon Jerkovic » 02.08.03 @ 23:49

Yekini hat geschrieben:Einzigä Usfall isch de Guerrero gsi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du hast Bastida nicht gesehen???????????

Jerk
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."
Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

lukas86

Beitragvon lukas86 » 03.08.03 @ 0:02

Also ich han s'Spiel au nöd so schlächt gfundä wiä ihr das ali da gsehnd! Minärä Meinig nah hät dä FCZ phasä gha wo's würklich starch gspillt händ. Zumindest i dä zweitä Halbzit. Ah ja und mit mir gits jetzt scho drü wo i dä SK gstandä sind und dä Gygax nöd schlächt gfundä händ. Im Gegäteil är isch minärä Meinig nah i dä erstä Halbzit dä Best Ma uf äm Platzt gsi und ich han's chli dänäbäd gfundä das äs paar Lüt i dä Pausä Gygax raus grüäft händ, bsundärs motivierend isch das dänk au nöd. Wär mich widär mal gnärvt hät isch dä Keller gsi, dä spaziert jedäs mal gmüätlich i dä Verteidigung umä und ei Mal isch dä Keita übär dä ganz Platz gspurtäd und dä Keller isch ä Minutä spötär no im Sturm ghockäd, bis än einä zruckgrüäft hät und dä einzig wo dirigiert isch dä Taini, dä Keller macht da gar nüt.

yellow

Beitragvon yellow » 03.08.03 @ 0:12

Jerkovic hat geschrieben:
Yekini hat geschrieben:Einzigä Usfall isch de Guerrero gsi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jerk

Warum bist du so überrascht? Bastida hat man gestern wirklich nicht gesehen. Er ist zwar viel gerannt, aber ohne jegliche Wirkung. Ab und zu fiel er durch ein Fehlzuspiel auf - sonst nichts.

lukas86

Beitragvon lukas86 » 03.08.03 @ 0:23

ChrigiS hat geschrieben:
Ab und zu fiel er durch ein Fehlzuspiel auf - sonst nichts

Also ich fand seinen Penalty recht auffallend!

Also ich weiss nicht wie er in der ersten Halbzeit gespielt hat da ist er mir nicht besonders aufgefallen. Aber in der zweiten Halbzeit zeigte er vor der Südkurve einige Fehlpässe.
Übrigens was sagt ihr zum totalen Blackout von Dezemaili? Das war ja wohl auch überhaupt nicht nötig, keine Ahnung was er sich dabei, fehlende Erfahrung hin oder her, gedacht hat.

Jerkovic
Beitragvon Jerkovic » 03.08.03 @ 0:38

yellow hat geschrieben:
Jerkovic hat geschrieben:

Jerk

Warum bist du so überrascht? Bastida hat man gestern wirklich nicht gesehen. Er ist zwar viel gerannt, aber ohne jegliche Wirkung. Ab und zu fiel er durch ein Fehlzuspiel auf - sonst nichts.

Für mich war er der schwächste Mann beim FCZ. Unglaublich, sein Tief... Der Mann kann um Welten besser spielen!
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."

Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

benibunny
oje.

Beitragvon benibunny » 03.08.03 @ 0:47

einziger trost das au d hoppers verlüüred- trotz ca 10mio. meh jahresbudget.... tja immerhin hänz 2 pünkt meh,,, aber 2 tüüri pünkt hi hi...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“