Spielverschiebung Basel - FCZ ???

Diskussionen zum FCZ
yellow
Beiträge: 6156
Registriert: 08.10.02 @ 20:01

Beitragvon yellow » 28.10.02 @ 13:55

Die Worte von SAT1 werden beim SFV auf jeden Fall viel, viel mehr Gewicht haben, als die des FCZ.


Benutzeravatar
Trommler Junior
Beiträge: 209
Registriert: 04.10.02 @ 23:23
Kontaktdaten:

Beitragvon Trommler Junior » 28.10.02 @ 14:12

Ich han bi de gschäftsstelle vom Fc Basel aglüte sie hend gseit das : Spiel entweder am Donnschtig am Fritig oder am Samschtig stattfindet es sötti bis hüt abig am sechsi entschiede si.
...

Benutzeravatar
Dome
Beiträge: 153
Registriert: 28.10.02 @ 13:50
Wohnort: Basel

Beitragvon Dome » 28.10.02 @ 14:25

fredigirl hat geschrieben:1. Frag
Bis wänn wird dä Mischt entschide?

2. Kei Frag
Am Dunnschti wird wohl sozäge niemerd chöne gah.

3. Cha mer nöd eifach eimal s'Spiel e so lah wies isch?!

Ich han mich sit ämene Monät uf das Spiel gfreut und nur will dä Herr Gross nöd denn will spile, söti das Spiel wieder verschobe werde?

Falls es uf de Fritig verschobe wird, sötis aber erscht am 20:15 stattfinde, denn uf Basel häsch ja au no es zitli zum Fahre.

Ich mag ja Basel jetzt scho nöd e so, aber wenns Spiel uf de Dunnschtig verschobe wird, dänn hasse ich Basel!!!




Hoi Zäme!

Ihr hän jo au einigi NLA Spiel wägem UI Cup verschobe. Ich verstand eure Unmuet scho, wells so kurzfristig isch, aber Basel het dä entscheid jo au erscht sit geschter vo dr UEFA beko! Isch jo echli verständlich, dass wenn dr Match am Tsischtig wäre, d Zyt viel z kanpp wär tzum am Sunntig gege Euch z schutte!

wie die meischte vo Euch fänd i dr Fritig am Beschte. Lieber Fritig am 19.30/20.15 als am Sunntig 16.15, wobi dr ganz Sunntig belgt wär!

Griess us Basel

Benutzeravatar
Panchito
Beiträge: 1213
Registriert: 03.10.02 @ 11:23
Wohnort: Hacienda de Ron

isch doch verständlich

Beitragvon Panchito » 28.10.02 @ 14:32

Also bitte, ich bin bim beschte Wille ken Basel Sympathisant. Aber wenn dä fcz am sunntig namittag müest spiele und drü tag spöter in moskau, dänn wür jede uf dem forum vo mafia usw. rede.
Ich verstah dä gross scho, das wür jede trainer mache. Dunnschtig fändi grad ganz blöd, aber fritig wär scho ok. s'einzig wos chönt dra hindere isch s'geld vo sat1. aber ebe, wieviel ifluss händ die gägä d'champions league millione us basel?

Benutzeravatar
Dome
Beiträge: 153
Registriert: 28.10.02 @ 13:50
Wohnort: Basel

Re: isch doch verständlich

Beitragvon Dome » 28.10.02 @ 14:58

Panchito hat geschrieben:Also bitte, ich bin bim beschte Wille ken Basel Sympathisant. Aber wenn dä fcz am sunntig namittag müest spiele und drü tag spöter in moskau, dänn wür jede uf dem forum vo mafia usw. rede.
Ich verstah dä gross scho, das wür jede trainer mache. Dunnschtig fändi grad ganz blöd, aber fritig wär scho ok. s'einzig wos chönt dra hindere isch s'geld vo sat1. aber ebe, wieviel ifluss händ die gägä d'champions league millione us basel?


wär jo nit so schlimm dr Fritig! e geile Fuessball obe am Fritig und drfür Sa und So frei für eigenes Zügs!

Benutzeravatar
Philippescu
ADMIN
Beiträge: 3466
Registriert: 21.09.02 @ 15:24
Kontaktdaten:

Re: isch doch verständlich

Beitragvon Philippescu » 28.10.02 @ 15:11

wär jo nit so schlimm dr Fritig! e geile Fuessball obe am Fritig und drfür Sa und So frei für eigenes Zügs!


Jawohl finde es sogar besser am Freitag!

Sascha
Forum Polizei Aspirant
Beiträge: 2529
Registriert: 23.09.02 @ 8:41
Wohnort: im FCZ Land

Beitragvon Sascha » 28.10.02 @ 15:19

..anscheinend ist laut www.top11.ch die Entscheidung bereits definitiv gefallen...Spiel findet nun def. am Freitagabend statt...Hey PHN, gehst Du mit dem Auto (Stu evt., ich sicher kommen auch)!


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: antidote, Google [Bot], hubi.muench, roliZ, SpeckieZH, spitzkicker und 386 Gäste