Kobayashi hat geschrieben:Vollgeil! Pro 50 Fans ein Fanbetreuer, da brauchts dann viele Kuszkis...
ja und glaubsch ja sälber nöd, dass d Fanbetreuer gratis chömed go schaffe...
Warrior777 hat geschrieben:...hans leider tüf i mir inne s Gfühl dass es langfrischtig doch eso chunnd we sie wänd....
Warrior777 hat geschrieben:Das ganze Theater s isch eifach lächerlich und nur no trurig irgendwie....händ ers nonig gmärkt, sie wännd luschtigi, sponsoreschwingendi Eventbsuecher..wo Sponsoreaktione vorem Match no cool findet und nachem Match und eis zwei Bierli, brav wieder hei gönnd..sie Natifans, die sind au eso..
All die Massnahme bedütet de Untergang vo de Südkurve we sie jetzt isch..sie wänd das nümm eso, wills das schlächt chönnd kontrolliere und's mängisch usartet..
BIG BROTHER IS WATCHING YOU!
WEHRE MER EUS...hans leider tüf i mir inne s Gfühl dass es langfrischtig doch eso chunnd we sie wänd....
Aber ebe...mer wärded alli d Meischtersaison nie vergesse...wahrschinnlich isch das de Höhepunkt i so villne Fanlabe..
Hoffe ich gsehn das ganze z pessimistisch..bekanntlich stirbt ja d Hoffnig z'letscht....
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: Franky_H, K8, Mushu, SpeckieZH, spitzkicker, Stogerman., zhkind, zuerchergoalie und 412 Gäste