Spielsperren für Basel

Diskussionen zum FCZ
königsblau

Beitragvon königsblau » 08.06.06 @ 21:57

Istvan a kiraly hat geschrieben:@Königsblau??
Was ist "Chabis" an meiner aussage?

nicht deiner :D

Alchemy

Beitragvon Alchemy » 08.06.06 @ 22:44

@jammerlappen: (betrifft zu milde strafe für basel und zu harte für zürich)

würde in diesem fall mit gleichen ellen gemessen, hätte zürich eine stadion sperre bekommen müssen und die 30'000 buse.

begründung: waren es keine basler fans die andere zuschauer im stadion verschlagen haben.
sondern zürcher anhänger, welche kinder im familly sektor zusammenschlugen, sowie alles was nicht nach zürcher aussah im ganzen sektor B (zum teil noch sektor C)....
(währs nid glaubt, ich cha euch gärn paar fötteli zeige)

aber das mr vo däm nüt mitbechunt bi däre ZFDRS brichterstattig isch scho klar. mr cha jo nid sage das zürcher sogar no chli schlimmer gsi sind als basler....

sind also froh das ihr kei spielsperre händ und kaufet euch e hirni wo seit, dass mr dä medie nid immer söll glaube und sich erkundigt was wirklich passiert isch...

wenn ihr also 6 spielsperre für basel wänd (mr muess jo konsequent duregriefe), den nähmet au hi das züri 4 spielsperre miesti kriege (will den miest mr do jo au duregriefe)

also: shut up

ComeOnZüri16

Beitragvon ComeOnZüri16 » 08.06.06 @ 22:46

Alchemy hat geschrieben:@jammerlappen: (betrifft zu milde strafe für basel und zu harte für zürich)

würde in diesem fall mit gleichen ellen gemessen, hätte zürich eine stadion sperre bekommen müssen und die 30'000 buse.

begründung: waren es keine basler fans die andere zuschauer im stadion verschlagen haben.
sondern zürcher anhänger, welche kinder im familly sektor zusammenschlugen, sowie alles was nicht nach zürcher aussah im ganzen sektor B (zum teil noch sektor C)....
(währs nid glaubt, ich cha euch gärn paar fötteli zeige)

aber das mr vo däm nüt mitbechunt bi däre ZFDRS brichterstattig isch scho klar. mr cha jo nid sage das zürcher sogar no chli schlimmer gsi sind als basler....

sind also froh das ihr kei spielsperre händ und kaufet euch e hirni wo seit, dass mr dä medie nid immer söll glaube und sich erkundigt was wirklich passiert isch...

wenn ihr also 6 spielsperre für basel wänd (mr muess jo konsequent duregriefe), den nähmet au hi das züri 4 spielsperre miesti kriege (will den miest mr do jo au duregriefe)

also: shut up

Da bini aber gspannt!
1896 bis id Ewigkeit.

Alchemy

Beitragvon Alchemy » 08.06.06 @ 22:48

ComeOnZüri16 hat geschrieben:
Da bini aber gspannt!

eins drvo isch sogar innere zürcher zitig gsi: untertitel: Basler hooligans bei den ausschreitungen in st jakobs...

südkurve schal und kreis 4 (oder 5), jacke... definitiv basler fans :D

ich suechs schnäll

ComeOnZüri16

Beitragvon ComeOnZüri16 » 08.06.06 @ 22:50

Alchemy hat geschrieben:
ComeOnZüri16 hat geschrieben:
Da bini aber gspannt!

eins drvo isch sogar innere zürcher zitig gsi: untertitel: Basler hooligans bei den ausschreitungen in st jakobs...

südkurve schal und kreis 4 (oder 5), jacke... definitiv basler fans :D

ich suechs schnäll

Ja das hani scho gseh im fcbforum, imene andere Thread scho erwähnt.
Ich glaub aber ehrlich gseit nöd, dass de Basler ufem Heiweg gsi isch...
1896 bis id Ewigkeit.

Alchemy

Beitragvon Alchemy » 08.06.06 @ 22:53

das us dä zürcher zietig:

Bild

nid wirklich eppis erkennbar: 20minute halt.. aber isch e zürcher gruppe wo gsehsch ;)
Bild

zuedem kenn i e famillievater wo dä frau gseit het sie söll mit em kind abhaue. är no bliebe und het am nägste tag blaus aug gha. näbet ihm sägi e eppe 12 jährige zämmegschlage worde (drzue no schall klaut).[/img]

ComeOnZüri16

Beitragvon ComeOnZüri16 » 08.06.06 @ 22:56

Was gnau erkennsch uf dem Bild, wo 4 Spilsperrene söt verdient ha??
1896 bis id Ewigkeit.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“