Eine Schande für den Schweizer Fussball

Diskussionen zum FCZ
basler15

Beitragvon basler15 » 15.05.06 @ 17:57

Firefox hat geschrieben:Hey, chömmed...bliibet suber jungs :-) Jede Verein freut sich öber de Meischtertitel....so d'Basler wie au jetzt mer. Es git i jedem Verein Idiote..bi Eus und au bim FCB und au bi de andere Clubs...Fan si isch scho rächt..find i guet...aber chömmed...da bring jetzt würkli nüt. :-)

gib dir zu 100% recht.....glückwunsch zum titel und bis zur nägschte saison wenn ihr uns dr pokal wieder zrug geh münd ......hoff ich zumindest :-) unter dem kübel stoht nämlich "leihgabe des fc basel" :-)

glückwunsch nomol zum verdiente titel, mir sind z dumm gsi zum dr titel hole und händ en nit erscht in der 93 minute verlore....

basler15

Beitragvon basler15 » 15.05.06 @ 17:59

Demokrit hat geschrieben:@basler15

he vorsicht......ich war schon bei der "meisterfeier" vor 25 jahren gg chenois und beim wiederaufstieg in fribourg dabei und das ist doch länger als ein jahrzehnt her...! ;-)

und das mcdonaldskid kommt noch auf der titelseite..........

naja, vor 25 johr bin ich au erst 3 gsi daher bin ich entschuldigt :-)

aber dä spruch mitem mcdonalds-kid isch dr hammer :-) hehe, so geil :-)

Firefox

Beitragvon Firefox » 15.05.06 @ 18:02

basler15 hat geschrieben:
Firefox hat geschrieben:Hey, chömmed...bliibet suber jungs :-) Jede Verein freut sich öber de Meischtertitel....so d'Basler wie au jetzt mer. Es git i jedem Verein Idiote..bi Eus und au bim FCB und au bi de andere Clubs...Fan si isch scho rächt..find i guet...aber chömmed...da bring jetzt würkli nüt. :-)

gib dir zu 100% recht.....glückwunsch zum titel und bis zur nägschte saison wenn ihr uns dr pokal wieder zrug geh münd ......hoff ich zumindest :-) unter dem kübel stoht nämlich "leihgabe des fc basel" :-)

glückwunsch nomol zum verdiente titel, mir sind z dumm gsi zum dr titel hole und händ en nit erscht in der 93 minute verlore....

Danke :-) Danke :-) Und es stoht uf me Pokal ned" leihgabe des fc basel " , sondern, "Züri d Fuessballstadt vo de Schwiiz, i be ändli weder dihei " :-)
the number one in town !

Pavarotti

Beitragvon Pavarotti » 15.05.06 @ 18:29

Skater-Girly hat geschrieben:Hey es wür mi so ah kake en FCZ fan z'sie..sorry ihr holed efeng nach 25 johr weder en meischtertitel..und mer basler?! haha mer sind 2 mol hindere nand meischter worde..! Ihr hend eifach nur glück gha ide letzte minute..süsch wäre mir sicher meischter worde!! Es git nur de FCB und süsch kein andere!!

sorry wir wollten Dich mit dem Meistertitel nicht kränken.

hyperlite
ADMIN

Beitragvon hyperlite » 15.05.06 @ 18:46

Skater-Girly hat geschrieben:Hey es wür mi so ah kake en FCZ fan z'sie..sorry ihr holed efeng nach 25 johr weder en meischtertitel..und mer basler?! haha mer sind 2 mol hindere nand meischter worde..! Ihr hend eifach nur glück gha ide letzte minute..süsch wäre mir sicher meischter worde!! Es git nur de FCB und süsch kein andere!!

tja... iibildig isch au ee bildig... bitte liebe basler macht eure foren wieder auf... hier wimmelt es langsam von rot blauen und gegen die hilft nicht einmal der insekten spray :/...

@skater-girly: repeat samstag... 92.47 -> Filipescu 1:2, Booosl isch dihei gschlage, uf der ziellinie abgfange worde und chan nume in Uefa Cup... Z!rü (für all wo immerno freud drah hend) isch ei feschthütte...

WIE XEIT, GÖTTER UND SO... - SCHWIIZERMEISCHTER FCZ

nuMarc

Beitragvon nuMarc » 15.05.06 @ 18:58

Demokrit hat geschrieben:... und das mcdonaldskid kommt noch auf der titelseite.....

In welcher Zeitung war das? :-)
Gigi Oeri isch än Maa, das schwöri!

Gismo7

Beitragvon Gismo7 » 15.05.06 @ 19:01

Firefox hat geschrieben:
Danke :-) Danke :-) Und es stoht uf me Pokal ned" leihgabe des fc basel " , sondern, "Züri d Fuessballstadt vo de Schwiiz, i be ändli weder dihei " :-)

Entli bini wieder dihei und vorallem am richtige Ort!!!

Aber ich säg nur:
MEISTEEEEEEEEEEEEEEER!!!! SCHWIIZER MEISTEEEEERRRRR!!!
Champions League...

mini Stimm hani immer nonig zrugg...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“