FCB - FCZ

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
vfl-methusalem
Beiträge: 641
Registriert: 09.04.06 @ 19:34
Wohnort: Essen (Ruhrpott)

Beitragvon vfl-methusalem » 13.05.06 @ 14:25

adomania hat geschrieben:Nit falsch vrstoh... ha nüt gege dr Sven Hotz, ganz im Gägeteil... ihm würd i dr Titel sogar gönne.. irgendwenn emol.. ! Wenn du wüsstisch wie Gigi Oeri mit Härz und Seel drby isch... !!! Aber du wirsch es jo scho besser wüsse...


Ist das was aussergewöhnliches bei seinem hobby??? sorry, aber ich hab einfach so meine probleme mit diesem giga-(oder gigi-)mäzenatentum. genau wie chelsea mit ihrem russen - sowas ist für mich kein verein mehr. sponsorengelder hingegen sind etwas anderes, die muss man sich nämlich erarbeiten durch leistung der mannschaft und fantreue. schön, dass du dem sven hotz den titel wünscht. ich bin überzeugt, du musst nicht lange warten, bis dein wunsch sich erfüllt...:-)
Vorurteile sind die verbreitetste Form des Schwachsinns


Benutzeravatar
salinas
Beiträge: 211
Registriert: 01.03.05 @ 14:16
Wohnort: ZüricH

Beitragvon salinas » 13.05.06 @ 14:33

Mad About Züri hat geschrieben:AUF!


Aufgehts Jungs!!!
Lasst diä Stadt am Rhi blau/wiss werdä!!
Mir holet dä Meisterpokal!!!
Hannu: Was isch di schönschte Stadt i ganze Welt? Züriiiii!

Benutzeravatar
C.D.M.
Oschttribüne
Beiträge: 10590
Registriert: 26.09.02 @ 11:17
Wohnort: Zürich

Beitragvon C.D.M. » 13.05.06 @ 14:35

verabschiedung des forums...und hoffe das wir bei meinem nächsten eintrag schweizer meister sind...!!!

auf gehts!!
Tage die man NIE vergisst:

13.5.06 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2005/2006
24.5.07 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2006/2007
24.5.09 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2008/2009

Benutzeravatar
Don Ursulo
König der Narren
Beiträge: 10014
Registriert: 07.02.06 @ 18:03
Wohnort: San José, Costa Rica

Beitragvon Don Ursulo » 13.05.06 @ 14:35

vfl-methusalem hat geschrieben:
adomania hat geschrieben:Nit falsch vrstoh... ha nüt gege dr Sven Hotz, ganz im Gägeteil... ihm würd i dr Titel sogar gönne.. irgendwenn emol.. ! Wenn du wüsstisch wie Gigi Oeri mit Härz und Seel drby isch... !!! Aber du wirsch es jo scho besser wüsse...


Ist das was aussergewöhnliches bei seinem hobby??? sorry, aber ich hab einfach so meine probleme mit diesem giga-(oder gigi-)mäzenatentum. genau wie chelsea mit ihrem russen - sowas ist für mich kein verein mehr. sponsorengelder hingegen sind etwas anderes, die muss man sich nämlich erarbeiten durch leistung der mannschaft und fantreue. schön, dass du dem sven hotz den titel wünscht. ich bin überzeugt, du musst nicht lange warten, bis dein wunsch sich erfüllt...:-)


Prima! Dem Sven den Pokal! Keiner verdient ihn mehr beim FCZ als Papa Hotz.
Bild
EDI NAEGELI - G.O.A.T. - #TBE
Don&Don - Thunder Buddies for Life !!!
Wer alles zu tun begehrt, was ihn gelüstet, muß entweder als König
oder als Narr geboren sein.
(Römisches Sprichwort)

SG_Lady
Beiträge: 8
Registriert: 13.05.06 @ 12:37
Wohnort: St.Gallen

Viel Glück!!! Ich drück euch die Daumen!!!

Beitragvon SG_Lady » 13.05.06 @ 14:38

Hey ihr,
I vergiss jetzt mol was so gloffe isch und lueg jetzt nur uf das spiel hüt, drum flehni eu a us tüfschtem herze:
Mached die scheiss blaser sooo deftig fertig wie no nie!!!!!!!!!!!
Wiener jo gmerkt händ, bini us sg und au sg-fan ;) aber ebe wie gseit, ich hass dä scheiss fcb, scho sit ich fuessball kenn und chan da Gross-getue und die scheiss iibildete fans eifach nüme ghöre! Ich wär eu echt uf ewig dankbar, wenn ihr sie soo fertigmached!!! Ganz SG hofft, dass züri günnt (www.fcsgforum) und i hoff ihr enttüsched üs nöd! I därä sach, müemer zämähebe (au wens blöd tönt) aber üse hass uf dä fcb isch eifach zu gross! Also i wünsch eu mega viel glück und zeigets dänä! ;)

vieli grüess us SG und HOPP ZÜRI! Ihr schaffed das! ;) (sry, aber nach dem spiel, isches fertig mit "hopp züri" ;))

Benutzeravatar
Zemo
Beiträge: 191
Registriert: 11.05.06 @ 13:51
Wohnort: Zürich

Re: Viel Glück!!! Ich drück euch die Daumen!!!

Beitragvon Zemo » 13.05.06 @ 14:43

SG_Lady hat geschrieben:(sry, aber nach dem spiel, isches fertig mit "hopp züri" ;))

Scho guet. Ich dänke, nachem Spiel chratzt das hie niemerd meh! ;-)

SG_Lady
Beiträge: 8
Registriert: 13.05.06 @ 12:37
Wohnort: St.Gallen

Re: Viel Glück!!! Ich drück euch die Daumen!!!

Beitragvon SG_Lady » 13.05.06 @ 14:47

Zemo hat geschrieben:
SG_Lady hat geschrieben:(sry, aber nach dem spiel, isches fertig mit "hopp züri" ;))

Scho guet. Ich dänke, nachem Spiel chratzt das hie niemerd meh! ;-)


Hehe ;-)


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: camelos, Hugo_Bengondo, laberspace, MetalZH, Romi, rosche, spitzkicker, Ulldrael, Vapor, vergani, yellow und 704 Gäste