Kawelaschwili

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Benutzeravatar
Liquid
Beiträge: 5116
Registriert: 13.10.04 @ 9:48

Beitragvon Liquid » 13.03.06 @ 16:57

Züri2006 hat geschrieben:Gratuliere zu dim sachverstand,zum glück chunts bimene stürmer nur uf d gschwindigkeit drufah, alles andere isch höchstens 2. rangig wen überhaupt


wichtig ist doch viel mehr, dass die frisur sitzt !
Noch einmal ein Einwurf für Zürich!

ähn wenn du dich versteckst kann ich dir keine PN schicken.


Benutzeravatar
Nomah
Beiträge: 2278
Registriert: 20.06.05 @ 11:03

Beitragvon Nomah » 13.03.06 @ 17:19

Züri2006 hat geschrieben:Gratuliere zu dim sachverstand,zum glück chunts bimene stürmer nur uf d gschwindigkeit drufah, alles andere isch höchstens 2. rangig wen überhaupt


Hallo Christian, na wie gehts uns heute?

Benutzeravatar
Mido
Beiträge: 7635
Registriert: 03.06.03 @ 16:13

Beitragvon Mido » 13.03.06 @ 17:35

Züri2006 hat geschrieben:@elim 13

Wenn halbwegs klar denke chasch,dörfsch da ine nüd erwarte das uf zuestimmig trifsch.


Trotz deinem relativ kurzen Bestehen in diesem Forum, scheinst du dich hier bereits derart gut auszukennen, dass du einem langjährigen User wie elim13 bereits mit gutem Rat zur Seite stehen kannst.
Herzliche Gratulation!

Züri2006
Beiträge: 34
Registriert: 23.02.06 @ 10:33
Wohnort: Züri und Rüdlingen

Beitragvon Züri2006 » 13.03.06 @ 18:33

Fang doch a bruele,ich bi au scho e 2 stelligi Azahl Jahr Fcz Fan und zum usefinde das die meischte nüd grad d Strasse süberet aber sich glich verhaltet wie ihne is Hirn gschisse wird muemer nüd meh als 2 mal anen Matsch und ein Tag die Bricht i dem forum verfolge.

Aber isch nüd mis problem,ha nur mini meinig gseit. Und dasi blöd agmacht wird aschlüssend hani scho voher gwüsst.Aber so sensibel das mich das i irgendeinere form wür belaschte bini nüd

Wünsche no en gfreute Abig und e erfolgrichi Wuche


erfolgrich= im Sinn vo dem wort,nüd gleich ich ha meh als 5 lüt blöd agmacht

Benutzeravatar
Nomah
Beiträge: 2278
Registriert: 20.06.05 @ 11:03

Beitragvon Nomah » 13.03.06 @ 18:38

Züri2006 hat geschrieben:Fang doch a bruele,ich bi au scho e 2 stelligi Azahl Jahr Fcz Fan und zum usefinde das die meischte nüd grad d Strasse süberet aber sich glich verhaltet wie ihne is Hirn gschisse wird muemer nüd meh als 2 mal anen Matsch und ein Tag die Bricht i dem forum verfolge.

Aber isch nüd mis problem,ha nur mini meinig gseit. Und dasi blöd agmacht wird aschlüssend hani scho voher gwüsst.Aber so sensibel das mich das i irgendeinere form wür belaschte bini nüd

Wünsche no en gfreute Abig und e erfolgrichi Wuche


erfolgrich= im Sinn vo dem wort,nüd gleich ich ha meh als 5 lüt blöd agmacht


Ist 0,5 auch 2-stellig?

edit: Aber eigentlich bin ich überrascht Christian, dass du dich hier als FCZ-Fan gibst..

Züri2006
Beiträge: 34
Registriert: 23.02.06 @ 10:33
Wohnort: Züri und Rüdlingen

Beitragvon Züri2006 » 13.03.06 @ 18:39

Nomah hat geschrieben:
Züri2006 hat geschrieben:Fang doch a bruele,ich bi au scho e 2 stelligi Azahl Jahr Fcz Fan und zum usefinde das die meischte nüd grad d Strasse süberet aber sich glich verhaltet wie ihne is Hirn gschisse wird muemer nüd meh als 2 mal anen Matsch und ein Tag die Bricht i dem forum verfolge.

Aber isch nüd mis problem,ha nur mini meinig gseit. Und dasi blöd agmacht wird aschlüssend hani scho voher gwüsst.Aber so sensibel das mich das i irgendeinere form wür belaschte bini nüd

Wünsche no en gfreute Abig und e erfolgrichi Wuche


erfolgrich= im Sinn vo dem wort,nüd gleich ich ha meh als 5 lüt blöd agmacht


Ist 0,5 auch 2-stellig?


Ja bisch en luschtige,wie alt ?! 12i?!

2 Stellig icsh 10 Jahr ufwärts,das het mer glaubs i de 2. Klass spötistens glernt

Benutzeravatar
Nomah
Beiträge: 2278
Registriert: 20.06.05 @ 11:03

Beitragvon Nomah » 13.03.06 @ 18:41

Züri2006 hat geschrieben:
Nomah hat geschrieben:
Züri2006 hat geschrieben:Fang doch a bruele,ich bi au scho e 2 stelligi Azahl Jahr Fcz Fan und zum usefinde das die meischte nüd grad d Strasse süberet aber sich glich verhaltet wie ihne is Hirn gschisse wird muemer nüd meh als 2 mal anen Matsch und ein Tag die Bricht i dem forum verfolge.

Aber isch nüd mis problem,ha nur mini meinig gseit. Und dasi blöd agmacht wird aschlüssend hani scho voher gwüsst.Aber so sensibel das mich das i irgendeinere form wür belaschte bini nüd

Wünsche no en gfreute Abig und e erfolgrichi Wuche


erfolgrich= im Sinn vo dem wort,nüd gleich ich ha meh als 5 lüt blöd agmacht


Ist 0,5 auch 2-stellig?


Ja bisch en luschtige,wie alt ?! 12i?!

2 Stellig icsh 10 Jahr ufwärts,das het mer glaubs i de 2. Klass spötistens glernt


Ach Christian lass doch das Pülverchen sein undl ass mal die Jungen spielen..


Zurück zu „Fussball allgemein“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: MetalZH und 232 Gäste