DERBY: PACK-FCZ

Diskussionen zum FCZ
Mido

Re: würd säge....

Beitragvon Mido » 01.03.06 @ 10:04

Margi hat geschrieben:
Ragga82 hat geschrieben:....souveräne SIeg vom FCZ, 3 zu 0 oder so! Wär d'Gool macht ischmer eigentli egal! en Freistoss vom Blerim wär zwar scho no fett!

aber anyway, han zwei Problem....

1. Bringi mini Fründin nöd derzue mitzcho...(chalts wetter, luegs däfür im Ferseh und Fuessball isch sowiso scheisse......undundund)

und 2. chumi im Scheiss Hoppers-Forum nüüm ine welli mal nöd so aständig beno han det ine....... , und sitdo isch die site gsperrt.......

Oh du Ärmste! ;-)

Nimms easy

Verschont uns mit euren Peinlichkeiten!
Man geht auch nicht ins Hoppers-Forum den Max machen...

Margi

Re: würd säge....

Beitragvon Margi » 01.03.06 @ 10:08

Mandingo hat geschrieben:
Margi hat geschrieben:
Ragga82 hat geschrieben:....souveräne SIeg vom FCZ, 3 zu 0 oder so! Wär d'Gool macht ischmer eigentli egal! en Freistoss vom Blerim wär zwar scho no fett!

aber anyway, han zwei Problem....

1. Bringi mini Fründin nöd derzue mitzcho...(chalts wetter, luegs däfür im Ferseh und Fuessball isch sowiso scheisse......undundund)

und 2. chumi im Scheiss Hoppers-Forum nüüm ine welli mal nöd so aständig beno han det ine....... , und sitdo isch die site gsperrt.......

Oh du Ärmste! ;-)

Nimms easy

Verschont uns mit euren Peinlichkeiten!
Man geht auch nicht ins Hoppers-Forum den Max machen...

Ebe drum sägi ja ironisch oh du Ärmste.

Muesch würklich nöd döt go Scheiss mache. Mir händs au nöd gern wenn da so armi Sieche chömed go de "Max" mache.
Ei Stadt, ein Verein. I eusere Stadt gits nur ein Verein!

Ragga82

Beitragvon Ragga82 » 01.03.06 @ 10:08

du bisch ja au än extrem luschtige.....
..hans nur gschrieb well einä dä Hoppers-link inegstellt hät....okee
Doping im Fussballl nüzt rein gar nichts! Das Zeugs muss in den Körper......

Margi

Beitragvon Margi » 01.03.06 @ 10:09

Ragga82 hat geschrieben:du bisch ja au än extrem luschtige.....
..hans nur gschrieb well einä dä Hoppers-link inegstellt hät....okee

Ja das bin ich gsi. Aber ich bin ja nur go läse und wenn du dänn döt Scheiss machsch muesch nachher au nöd so uf beleidiget mache wenns di sperred.

hyperlite
ADMIN

Beitragvon hyperlite » 01.03.06 @ 10:09

Margi hat geschrieben:Falls jemand wider Erwarten noch nicht heiss aufs Derby sein sollte empfiehlt sich ein Besuch auf dieser Seite http://gczforum.ch/phpBB2/viewtopic.php ... sc&start=0

auch sonst lohnt sich ein Besuch zwecks Vorfreude und zur Steigerung der "Denen-zeigens-wir-Stimmung"

Unglaublich blöd diese Scheisspack!!!

*sing* GC, GC die Scheisse vom See

und jetzt all dä max...

hab mich ein wenig umgeschaut... die probieren alle sich optimistisch zu stimmen... schon traurig wenn man über 10 jahre alte bilder aus dem archiv ausgraben muss...

Margi

Beitragvon Margi » 01.03.06 @ 10:10

hyperlite hat geschrieben:
Margi hat geschrieben:Falls jemand wider Erwarten noch nicht heiss aufs Derby sein sollte empfiehlt sich ein Besuch auf dieser Seite http://gczforum.ch/phpBB2/viewtopic.php ... sc&start=0

auch sonst lohnt sich ein Besuch zwecks Vorfreude und zur Steigerung der "Denen-zeigens-wir-Stimmung"

Unglaublich blöd diese Scheisspack!!!

*sing* GC, GC die Scheisse vom See

und jetzt all dä max...

hab mich ein wenig umgeschaut... die probieren alle sich optimistisch zu stimmen... schon traurig wenn man über 10 jahre alte bilder aus dem archiv ausgraben muss...

Das isch mir ebe au ufgfalle. Drum hanis ja so arm gfunde und han eui das nöd wele vorenthalte.

Mido

Beitragvon Mido » 01.03.06 @ 10:15

Sind schon wieder Schulferien?

Zurück zu „Fussball Club Zürich“