Gegen Basel

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
Al Bundy
Beiträge: 22
Registriert: 11.10.02 @ 13:54
Wohnort: Schuhladen

Beitragvon Al Bundy » 11.10.02 @ 18:30

Mc Stouny hat geschrieben:
Al Bundy hat geschrieben:mir wärs mengmol lieber, dr FCB hätti an de Mätch es paar Fans weniger, dafür würde die wo im Stadion sind (vorallem usswärts) sich au aständig benäh.. Han mich letscht Joohr richtig gschämt, wo ich in Luzärn gsy bin und gwüssi sogenannti Fans dr Haag im Stadion demoliert hän und s'Spiel deswäge fast abbroche worde isch.




das isch es problem vo de masse wos meh lüt hät ziets au me idiote a,leider. aber selbst bi chlinere vereine oder clübs mit weniger zueschauer git idiote.


do hesch absolut recht. es isch nur schad, dass wege es paar solche Idiote die ganzi Basler Fangmeinschaft bi dä andere schwiizer Clüb imene schlächte Liecht stöhn.

ich lauf übrigens grad im Fernseh. Uf em Kabelkanal muess ich wieder mit em rothoorige Drache kämpfe......


Benutzeravatar
grischuna
drummer
Beiträge: 1264
Registriert: 02.10.02 @ 20:32
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Beitragvon grischuna » 11.10.02 @ 23:12

silversurfer hat geschrieben:@grischuna
naja, ich weiss nicht wie du sagen kannst, dass basel keine stimmung macht und nicht singt, hmmm....


ha nid gseit das ihr kei Stimmig mached, lies de Text bitte genauer.
Und wer wem was klaut het isch, wie du seisch Nid diskusionswert, denn alle klauen bei den andern , wenn`s geil tönt.

greetz Grischuna

P.S. mit em schwerhörig si chöntsch noch recht ha (die wo mich kennen wüssen warum)

Benutzeravatar
grischuna
drummer
Beiträge: 1264
Registriert: 02.10.02 @ 20:32
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Beitragvon grischuna » 11.10.02 @ 23:23

Legende hat geschrieben:[
du hesch kei ahnig vu dr fanszene so schätzi das mol ih!


Du irrsch Dich

Peace

Benutzeravatar
Sublimus
Beiträge: 106
Registriert: 04.10.02 @ 11:53
Wohnort: Zürich, Langstrasse

Beitragvon Sublimus » 12.10.02 @ 15:53

grischuna hat geschrieben:
FcBfreak hat geschrieben:
Hoff trozdem das viel Zürcher Fans chöme und das me se einigermasse ghört..


Sorry, aber im gegesatz zum FCB bruched mier nid so viel Lüt, eus ghört ma au mit wenige (mängisch sogar besser, als mit 10000). Denn bi eu isch es nomol unglich schwerer Stimmig is Stadion z`bringe, wenn euri Mannschaft nid die Leistig bringt, well Ihr halt, minere Meinig nach, numme Stimmig mached, wenns grad es Goal gmacht hend. Schlachtegesänge, wo euri Mannschaft useme Tief usehole chönten, han ich vo de FCB-Fans wenig bis nie ghört (lass mich gern eines besseren belehren)
Geschweige denn, han ich FCB-Fans mol über 90 Min. Stimmig mache ghört.


Also ich bin ja auch immer wieder mal in der Südkurve und leider ist das dort nicht viel anders. Ein harter Kern, der versucht, die ganze Zeit Stimmung zu machen und der Rest, der mitjubelt, wenn ein Tor fällt oder eine gute Aktion stattgefunden hat. Es ist eigentlich dasselbe, wie in Basel: wenn die Mannschaft kämpft, kommt Begeisterung auf.

Aber viermal im Jahr übertreffen die FCZ-Fans alles, was es an Stimmung, Lautstärke und Emotionen in der Schweiz gibt: an den Derbies gegen GC :-)

Benutzeravatar
flöru
Fahnenschwinger
Beiträge: 1556
Registriert: 21.09.02 @ 17:47
Wohnort: südkurve
Kontaktdaten:

Beitragvon flöru » 13.10.02 @ 12:15

danke, und genau das sind die spiele, welche wir lieben bei den heimspielen gegen basel ist auch jeweils eine gute Stimmung...
auswärts ist die stimmung gut aber die anzahl der Teilnehmer ist schwach...
Südkurve Konto PC 87-443834-9

exil südkurve ;)


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 454 Gäste