altes/neues forum...

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
revilo
Er sperrt sie alle. Auch sich selbst!
Beiträge: 751
Registriert: 09.01.03 @ 12:05

Beitragvon revilo » 30.01.03 @ 13:02

das weiss ich doch. freue mich, euch kennenzulernen. wirklich wahr. und ich bin für keinen scheiss zu alt, nur so im fall.
Der einzig wahre Linienrichter.


Aglaia
Beiträge: 1007
Registriert: 21.09.02 @ 23:50

Beitragvon Aglaia » 30.01.03 @ 15:34

Min senf chunt au no :

Also ich finde das Forum würkli geil ! okey bin au ned so viel im andere gsi wells de flöru nie gschafft häd das ich mit mim Passwort inechume *hihi*

ich finde das sehr übersichtlich und bisch scho ganz süchtig immer sneuschte zlese oder öppis dschriebe !

Und was das mit de meinige und jede weiss es besser aghat das isch doch ijedem forum defall ! ned ?

ich finde das forum guet wers ja ned guet findet chan bim alte bliebe !

punkt .

Aglaia
Beiträge: 1007
Registriert: 21.09.02 @ 23:50

Beitragvon Aglaia » 30.01.03 @ 15:37

ah no öppis an Sascha : ich han chli sgfühl du chasch mi ned usstah chna das sie ? obwohl mi ja ned kennsch ! wenn ich falsch damit liege den sorry ! han das nume mal wele wüsse :- )

Sascha
Forum Polizei Aspirant
Beiträge: 2529
Registriert: 23.09.02 @ 8:41
Wohnort: im FCZ Land

Beitragvon Sascha » 30.01.03 @ 15:45

Aglaia hat geschrieben:ah no öppis an Sascha : ich han chli sgfühl du chasch mi ned usstah chna das sie ? obwohl mi ja ned kennsch ! wenn ich falsch damit liege den sorry ! han das nume mal wele wüsse :- )



....Sorry akzeptiert!

Aglaia
Beiträge: 1007
Registriert: 21.09.02 @ 23:50

Beitragvon Aglaia » 30.01.03 @ 15:54

sehr gspröchig .-)

Sascha
Forum Polizei Aspirant
Beiträge: 2529
Registriert: 23.09.02 @ 8:41
Wohnort: im FCZ Land

Beitragvon Sascha » 30.01.03 @ 15:55

Du hast ne PN!


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Fczbabo, Google Adsense [Bot], Kollegah, Romi, spitzkicker und 727 Gäste