FCZ - YB : Liveticker, Spielberichte, Bilder

Diskussionen zum FCZ
Jea

Beitragvon Jea » 11.09.04 @ 22:11

also, ich bin churz diheim, bevori dä fruscht go ertränke gang..
ich bin masslos enttüscht!
vom schiri wötti gar ned afange... isch besser.
dänn zu dä niederlag, wie chan mer es 2-0 so vergäh.
dänn, dä keita hetter nachem 2-0 müesse usenäh und wer um gotteswille isch dä abdi? (sorry, kei ahnig)
dänn mueni eifach säge, was mir ufgfalle isch, dass sie eifach nümm möge händ, gäge dä schluss... sie sind immer durd mitti (das weiss jetzt jedes chind, dass mers überd siite sött versueche), sie händ sich zwenig enand abotte und sind eifach schlapp gsi, kei kondition, nünt!!
naja, mitem resultat hani ja leider no rächt gha, eifach i die falsch richtig...
was sölls. hoffemer uf besseri ziite... ufe genesig vum pancho (ja ihr läsed richtig) und wiiteri goals vom di jorio, und meh genialität vum keita, und natürli klasse paradene vom taini...
tja, und jetzt... zum wohl, guet nacht und tüend ned z wüescht!
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Julian

Beitragvon Julian » 11.09.04 @ 22:14

ich bin zwar nöd am match gsie aber uf die art z verlüre isch würklich scheisse!

Simon

Beitragvon Simon » 11.09.04 @ 22:21

Fragt Ihr euch nicht auch langsam ob er der richtige Trainer für uns ist ? Er ist nicht erst seit gestern Trainer und was hat er bisher erreicht, dass es rechtfertigt ihm den Vertrag zu verlängern ? Was macht euch so sicher, dass Favre zum FCZ passt ? Ich bin gespannt auf Antworten ...

Ujfalushi

Beitragvon Ujfalushi » 11.09.04 @ 22:31

Ich weiss nöd,aber mit dem Angsthasefuessball wo mir spielet isch kei
Bluemetopf z günne und das mit dene Spieler. Fröge mich aber scho langsam
was für es System dä Favre hätt!!!! Uf einzelkritik wetti verzichte,sind alli Sackschwach gsi. Aber eis wetti scho no los werdä, dä Capria isch für mich e durchschnittliche Verteidiger wo mehr nö so wit hätti sölle Reise zum dä poschte.S Geld hätt mehr gschieder im Sturm imvestiert.
Bi FCZ Fan,aber das mit dä Nr 1 in Züri chömer so schnell wieder vergässe:-(
Lieber am Busen der Natur als am Arsch der Welt ;-)

Ujfalushi

Beitragvon Ujfalushi » 11.09.04 @ 22:34

Dä Favre isch sicher en guete Trainer,eifach bim falsche Club!!!!
Aber das mit dä Uswechslige hätt er endgültig nöd im Griff;-)

Grambambuli

Beitragvon Grambambuli » 11.09.04 @ 22:59

Isch doch nid so schlimm, dr Gegner isch halt eifach e Nummer z'gross gsi für euch. ;-)
YB Forever

Ujfalushi

Beitragvon Ujfalushi » 11.09.04 @ 23:09

Und jetzt gats zum FC Schaffhausen,wo mit enere viel billigere Manschaft nur 1 Pünktli weniger hätt.......................................
Anstatt Formel 1 fahre ,hättets lieber echli trainiert!!!!!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“