von hm³ am 26.10.04 @ 11:59
also guet wie grad besproche,werded mir doch via forum kommunizierä,d.H jede und das isch obligatorisch,mues sich da im forum zerscht mal amelde,denn gsehnd mir witer.
für die erschti mannschaftsbesprächig werded mir NöD de dunnschtig näh,sondern wie per telefon abgmacht de sunntig bruche.
zwar ischs nonig festgleit wo mir das mached,da gits 2 optione:
Sunntig direkt nachem Basel match ide FlachpassBar,da meh als d helfti eh an match gahd,oder denn halt am sunntig nachem basel match in uster im zaubi,da wird aber gnaueres no folge,wege zitpunkt und ort.
wichtig isch für alli wosich jetzt neu im forum ameldet,dass mer sie erkennt,d.H alli sölled wenn möglich da bi ihrem erschte posting ihre name aghä,suscht chömmed mir es durenand über vowege identifikation vo denjenige.
besproche werded idere mannschaftsbesprechig folgendi pünkt:
Logo: wird no abgänderet und verbesseret.bitte daderzue es paar idee mitbringe!
Tenuewahl:farblich wird besproche was sich d lüt so vorstelled.
Training:falls de grossteil vode mannschaft trainings wot mache,wird daderzue gnaueres besproche.
sponsore:es wird besproche,welli sponsore in frag chömmed,wievill sponsore in frag chömmed,und wie wer was derzue bitreit.
e gnaue mannschaftsufstellig wird ebefalls beschlosse,d.H adem tag wirds Team Fc WieG 04 komplett sie und werded wenn möglich au kei veränderige meh vollzoge.
ufstelligsmässig wärded mir sicher au no es paar wärtli wechsle,da mir euis kenned und das nö euises erschte turnier isch wüssed mir diesbezüglich gnau wer wo spille wird,da mir no es paar neui lüt derzeu hend,werded mir versueche dennä scho jetzt irgend position zuezteile.damit mir denn au schnell immer ufstellige mached chönd!
regle werded ufgstellt.
etc etc. sorged also scho jetzt mal für en freie nachmittag,uns für es paar gueti idee.
freu mi uf de sunntig,greetz to all